Unieke pilot watch uit India!

Bangalore Watch Company maakt als één van weinige horlogefabrikanten uit India kwaliteitshorloges met Zwitserse uurwerken in een modern, aantrekkelijk ontwerp. Ze hebben zich vooral toegelegd op horloges met een link naar de Indiase luchtmacht en ruimtereizen.

Ik houd van horloges met een bijzonder verhaal. Dit pilotenhorloge, de Mach 1A Stealth Fighter, heb ik in 2020 gekocht na leuke artikelen op Monochrome watches en Fratello. Het bijzondere aan het model is de wijzerplaat met zeer sterke superluminova inleg, het ontwerp met de minuten ipv uren en de zwarte PVD kast, voor een leuke prijs.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Bangalore Watch Company, Mach 1A Stealth Fighter
Diameter: 42 mm, 48 mm lug to lug, 11 mm hoog.
Leeftijd: 22-5-2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 22-5-2020
Factuur en/of certificaat:
Originele doos en/of eventuele accessoires: complete set
Verzendkosten of afgehaald: kan allebei. Afhalen/afspreken wel gezelliger.
Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat
Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW-220-1 automatisch caliber
Vraagprijs: €575 (nieuw uitverkocht; vergelijkbaar model nu ongeveer €900)
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

16 likes

Up!

Wie pakt deze mooie military microbrand uit India op? :sunglasses: Superzeldzaam in Nederland!

1 like

Up