Unieke - Stowa Marine Original

Eindelijk…

Na maanden van wachten is vandaag de Stowa Marine Original gekomen. Tijdens de Misha – Stowa aktie heb ik gekozen voor de matt / polished versie. Uiteindelijk zijn er maar 2 van gemaakt. De kast is mat. Dit icm een zwarte leren band met wit stiksel.

Specs:
Die Marine Original mit kleiner Sekunde und einem schönen Handaufzugswerk.
Das Uhrwerk alleine verspricht für jeden Uhrensammler schon sehr viel aufregendes:

  • Unitas 6498 mit Genfer Streifenschliff
  • gebläute Schrauben
  • Schwanenhalsfeinregulierung
  • Schraubenunruhe
  • vergoldete STOWA Gravur auf der Räderwerksbrücke

Gehäuse in 41 mm Durchmesser und einer Höhe von ca. 10.80 mm wird von einem 22 mm breiten Armband gehalten.

Even snel wat foto’s gemaakt toen ik begon scheen even de zon maar moest al gauw naar binnen voor de regen.


Misha bedankt voor de mooie geslaagde aktie.

gefeliciteerd met deze mooie klok !

ziet er erg goed uit (tu) , veel plezier ermee…

Ja, dat ziet er inderdaad goed uit! Mooi!! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!

Mooie klok .

Mooie foto`s (tu)

Dank U.

De foto’s weer even terug kijkend is het moeilijk om het matte en het glim glim weer te geven op de foto. Ik kan vertellen dat het er in het echie er heel mooi uit ziet.

Ben in ieder geval blij met deze keus. Ik was natuurlijk bevoorrecht om in het voorjaar langs Stowa te gaan. En heb toen beide modellen gezien. (matt en Pol) Maar niet in combinatie.

Ziet er goed uit Tony, mooie combinatie die gepolijste lunette en matte zijkant. Van harte!!

Eindelijk heb je hem. Gefeliciteerd.