Unimatic only

Ik draag zo’n beetje de hele week al alleen maar Unimatics, en dat wil wat zeggen voor deze Seikoholic.

Mooi

Van de 88 stuks zwerven er nu 2 rond hier.

Mooie groene plaat in de zon, ik ben zeer blij met mijne, en is een mooi koppel met de blauwe U3 FFF.

Geniet ervan

2 likes

Allemaal op ‘n rijtje, voor het overzicht.

Beste wensen!

12 likes

Mooie collectie.

1 like

De nieuwste uitgave moet hier natuurlijk ook vermeld worden. Minimalisme to the max!

3 likes

2 likes

Om het plaatje compleet te houden, de laatste release - alweer een tijdje geleden:

2 likes

Het fotoalbum compleet houden, de nieuwste release:

4 likes

Met selitta ipv Seiko uurwerk nu.

1 like

4 likes

Voor de compleetheid: de UT4-AA2, in kleine oplage (150?), met quartz uurwerk en daardoor nog dunnere kast. Snel uitverkocht.

5 likes

Next in line, de U1S-MB. Ook weer 500 stuks oplage. 1.010 ex tax is wat heftig (vind ik) ondanks de mooie (vind ik) kleur.

4 likes

Geen U2-liefhebbers hier trouwens?

Is best wel knap! Maar vind dat ze weinig vernieuwen…

Ben zelfs aan het denken om mijn te verkopen. Heb je geen interesse @Royce? :grin:

2 likes

Draag deze ook te weinig , wie biedt ? :grinning:

3 likes

Dank voor het aanbod, maar ben blij met de vijf die ik al heb… :sweat_smile: :wink:

Zit ergens wel vernieuwing in, met andere uurwerken, dunnere kasten en zo, maar toegegeven, ze gaan consequent door met het basisconcept.

Dit keer een groene bezel. Goeie zomerklatser. Toch laat ik hem aan me voorbijgaan. Wat vinden jullie?

2 likes

Gaaf! En met een mooi SW200 uurwerk erin :slight_smile:
Alle Unimatics zien er mooi clean uit :+1:

1 like