Misschien een beetje veel van het goede, maar in theorie kan ‘t…
Het kan zeker, en ik vind het zeker passen op dit model.
Ik heb net een vreemde kleur gekocht. Khaki U1-DZ. Een keer wat anders. Iemand nog een bracelet over? Ik hoor al een jaar dat er een nieuwe variant 22mm op de markt komt, maar het duurt me te lang en ze zijn me te duur😊.
Bijzondere kleur: ik zie online foto’s van deze waar ie heel groen lijkt, anderen meer bruin, en weer anderen waar bezel en wijzerplaat anders lijken. Ben heel benieuwd hoe dit werkt in ‘t echt. Leuk ding ook sowieso!
Heb deze ook, is de plaat nu groen of blauw.
Ik wou hem trouwens in de verkoop zetten want ik twijfelde na enkzle dagen maaaaar hij blijft zeker, zit lekker om de pols en ik ben er gewoon heel blij mee.
Het lijkt alsof er geen maand voorbij gaat zonder een nieuwe Unimatic. Dit vind ik persoonlijk een erg geslaagde LE: de Unimatic Modello Uno U1S-ET . Enkele dagen na de release nog steeds beschikbaar.
Ik vind ‘m ook gaaf! Daarom ook mijn zwarte om vandaag. Ik hoop dat ie snel is uitverkocht, want het kriebelt wel heel erg…
Hij is binnen. Blij mee, weer ff wat anders. Straks op rvs band, kijkt misschien net wat frisser:+1:
Vanmiddag in Utrecht een U2, 3 en 4 gepast.
U2 heeft mijn voorkeur qua maat en looks maar die bolle onderkant ga ik me aan storen ben ik bang.
3 en 4 vond ik gaaf en zaten lekker ondanks hun formaat.
Alle bandjes waren k*t.
Zeker geslaagd die metalen band eronder.
Welke band is dit.
O my god they killed Unimatic