Union Klassik Gangreserve, nieuwe aanwinst

Hiep-hiep hoera! :slight_smile: :slight_smile: Vanmiddag mijn lang verwachte Union op kunnen halen. Gisteren is hij door de vertegenwoordiger afgeleverd bij Roland Oostwegel, juwelier en horloger te Heerlen. Alle lof (weer) voor de service en de vriendelijke ontvangst(en), alsmede voor het ‘troostgebaar’ toen de levering van de Union vertraagd bleek te zijn. Mocht o.a een Tangomat (testuhr) en een Union GMT even ‘lenen’, waarbij de Tangomat ook door mij mocht worden gedragen en de Union werd bewonderd tijdens het LimboWatch treffen op 13 februari.
Er worden op dit moment praktisch bijna alleen nog Glashuette Original’s gemaakt en daarom ligt de productie van Union zo goed als stil. Aan Nederland wordt in principe niet meer geleverd.

Maar Uni mag mee op wintersport (strictly for dinner) :slight_smile:


hans cp

schitternd hans, veel draagplezier, en voorzichtig op de wintersport.
gr. john

Mooi zo met die gangreserveaanduiding (tu)

Knappe klok ! (tu)

Hij is weer heel mooi Hans! Super. Was het wachten meer dan waard, doe je wel voorzichtig met 'm op de wintersport. :smiley:

Ja hoor! Overdag moet hij slapen en tijdens het diner mag hij om :slight_smile: Omega Dynamic doet het zware werk overdag in de lawines en zo :slight_smile:

Hij zal hem alleen tijdens de après-ski dragen :smiley:

Met de toevoeging dat de apres ski doorgaans langer duurt dan De Ski…:slight_smile:

Proficiat Hans,

past bij jou. Geniet ervan!

Heel mooi horloge. Gefeliciteerd. Jammer dat het merk stopt. Ik keek altijd met veel plezier in de ‘armbanduhrencatalog’ naar Union.

Ho, ho, van stoppen is (nog) geen sprake. Er is een tijdelijke verschuiving van Uhrmacherkraft van Union naar Glashuette (andere kant van het gebouw) :slight_smile:

Stijlvol, tijdloos, kwaliteit, aantrekkelijk, verleidelijk en ga zo maar door :slight_smile: :slight_smile:

Wat een prachtige, stijlvole klok. Vooorzichtig maar en heel veel plezier ermee.
groet
Harald

Fantastisch fraai horloge! Van harte.

Twee vragen:

  1. Is dat nu een soort cyclops-eye over de datum aanduiding ?
  2. Wat is nu de diameter van de kast ? Ik las ergens 37 mm en ik las ergens 40mm.

Veel plezier ermee.

Groet
Mark

Heel fraai, geniet ervan.

Ruud

  1. Nee, gelukkig niet zo’n Rolex leesbril. De datum ligt echt diep in de wijzerplaat maar is goed leesbaar
  2. moeilijk meten voor mij, wellicht vind je het hier http://www.union-glashuette.com/

hans

Mooi, Hans! Gefeliciteerd!