Zet in de topictitel het merk en het type.
Verwijzingen naar merken of types waar het horloge op lijkt, zijn niet toegestaan en worden verwijderd.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Universal Geneve Cioccolatone referentie 10359 18kt rose goud
Diameter: 30mm x 30 mm exclusief kroon. Goed draagbaar door de vorm.
Leeftijd: midden jaren '60
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 11/2024
Factuur en/of certificaat: Digitaal aankoopbewijs van vintage dealer is aanwezig.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Komt in de doos van de vintage dealer
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzenden op risico koper. Voorkeur voor fysieke overdracht in de Randstad.
Conditie (krassen, werking etc): Horloge is 10/2024 geserviced en daarna weinig gedragen. Technisch is het daarom in een goede staat en kan het horloge prima nog jaren gedragen worden. Voor de rest zijn er wat kleine plekken en patina op de wijzerplaat en wat kleine krasjes op de kast. Over het algemeen een zeer goede staat voor een horloge dat zo oud is.
Soort uurwerk en kaliber: Microrotor cal215.
Vraagprijs: 3500
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Dit is een horloge wat je weinig ziet. Het heeft wat overeenkomsten met de bekende Polerouter maar is in kleinere oplagen gemaakt. Deze zijn slechts 7 jaar tussen 1955-1962 gemaakt namelijk. Van deze referentie zijn er slechts 200-350 gemaakt. De kast is van 18kt rose goud.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.