Universal Genève Only I

Wel een unicum.

1 like

Indrukwekkend!

1 like

Ja, toch nog. Wel zo fors? Zat laatst een Panerai review te lezen en daar kwam het volgende voorbij:

The PAM00424 has a diameter of 47mm, which you could consider to be very large. However, since the lug-to-lug (52mm) size is very modest, it wears very well on a normal (or even smaller) wrist.

Gezien het marginale verschil in l2l dacht ik dat dit nog wel zou lukken maar de proof is in the pudding.

2 likes

Is die tekst afkomstig van ‘hi this is Tim from watchbox’?
745a0d718c3f63be85efc8a629c67836

4 likes

Nee, zou ik die moeten kennen?

Komt van Fratello’s.

1 like

Zoek maar eens een filmpje van hem op hoe hij probeert een panerai aan de man probeert te brengen. Redicul.

2 likes

Ik kijk ze vaak om een eigen oordeel te vellen, want volgens Tim kan alles qua horloge/pols combi’s. “I can recommend this watch for a wrist as small as 13 cm in circumference”.

Volgens mij heb je grotere uitdagingen in het leven dan een horloge zoeken als je polsomtrek 13 cm is, maar dit terzijde.

3 likes

13 cm? Dan hebben we het over girth in plaats van circumference, toch?

4 likes

Klinkt niet direct als een aanrader :sweat_smile:

:joy:

2 likes

Tell me more. Fantastisch! Welke referentie is dat en hoe kom je er in godesnaam aan

2 likes

Mijn vrouw heeft polsen van 13cm :sweat_smile:

3 likes

:grimacing: :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Ik zie enkel opportuniteit

Zou haar goed staan denk ik!

4 likes

Zou best kunnen. Op de een of andere manier vind ik oversized horloges bij vrouwen helemaal niet slecht staan. Misschien omdat het dan niet de associatie met wanhopig geclaimde en daardoor des te opvallender afwezige stoerheid oproept.

1 like

Zo heb ik ook al gedacht aan een reversed panda ZEP voor haar :sweat_smile:

Maar 13cm is echt smal.

1 like

Goed bezig. Fles whisky en een barbecue erbij. Gefeliciteerd schatje.

Kan dus gewoon. :+1:t2:

Ik besef ineens dat ik blijkbaar nog niet alles van mijn vriendin weet :grin: hoe pak je het aan om ze zover te krijgen haar pols op te meten zonder als een idioot over te komen, of een cartier love bracelet te moeten kopen :neutral_face:

3 likes

Belangrijke edit gedaan, wat te snel getypt.

1 like

Accepteer het gewoon. :face_holding_back_tears:

1 like

Je koopt een Junghans Max Bill voor je vriendin (staat weer een 34mm in het blauw), en dan meet je op voor wat custom bandjes.

1 like