Universal Geneve polerouter 1950’s

TE KOOP

UNIVERSAL GENEVE “Polerouter” met automatische microrotor, zeldzaam exemplaar uit de jaren 50. Geschroefde caseback met afbeelding van de wereldbol en Universal Geneve Polerouter-opschriften die nog leesbaar zijn. Dit exemplaar heeft een neutrale kroon. Originele zilveren wijzerplaat in prima staat met patina. Zelfopwindend mechanisch uurwerk met microrotor, Universal Geneve kaliber 215, onderhoudsgeschiedenis hiervan is onbekend. Het horloge is 75 jaar oud en heeft zijn patina, niet in nieuwstaat, maar dat heeft zijn charme en is de prijs ook naar.

Merk en model: Universal Geneve Polerouter
Diameter: 36mm
Leeftijd: 1950’s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 10/2022
Factuur en/of certificaat: Watch only
Originele doos en/of eventuele accessoires: Watch only
Verzendkosten of afgehaald in regio: Verzending mogelijk of af te halen te Belgisch Limburg :belgium:
Conditie (krassen, werking etc): zie bovenstaande uitleg. Algehele prima staat met zijn gebruikssporen en patina. Werkt naar behoren.
Soort uurwerk en kaliber: Automaat: kaliber 215
Vraagprijs: €1.200,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

16 likes