Wie herinnert zich deze Universal Genève ‘Senna’ in massief 18k goud nog? Was ergens rond het jaar 2000 volgens mij…
Nee, die was er wel degelijk. Ik heb er nog een stalen model van.
Fotootje erbij?
Ligt in de kluis, en da’s niet bij me thuis. Ik zal er volgende keer dat ik er kom een fotootje van maken.
Oh kijk! Ik zie net dat iets of iemand in 2018 m’n artikel, met mijn foto’s van mijn horloge, gepikt heeft
Het artikel - uit 2017 - staat ook nog gewoon op Fratello zie ik: Universal Geneve Senna 41, ref 998.310 - 52Mondayz week 41
Die heeft nog lang te koop gestaan bij je, herinner ik me!
Klopt.
Nou deze niet, want dit is m’n eigen (nr. 41/50), maar ik heb er samen met Bernard Werk wel 48 stuks van verkocht inderdaad
Ah, het was telkens een verse…
Nou dat weet ik dan ook weer niet, want zo hard gingen ze niet meer op het laatst - ha ha!
Die eerste foto doet meteen aan de oranje dictator denken!
Beetje een beroerde bron vermelding, maar ze hebben er wel fratello bij gezet . Al hebben ze wel hun best gedaan om het niet heel opvallend te vermelden haha
Het was mij niet opgevallen inderdaad. Ik zag wel dat m’n tekst voor een groot gedeelte 1 op 1 gekopieerd is
Hahaha…wist echt niet dat UG ooit een connectie had met F1, laat staan met dit individu…
Het was een samenwerking tussen UG en de Senna Foundation van Ayrton z’n zus, Vivianne (niet eens Ayrton zelf, die was toen al overleden). En hoe Trump daar toen bij kwam heb ik geen idee van, maar het geeft me gelijk een wat negatieve bijsmaak van die foundation. Ik heb er nog ergens pins van overigens