Kan iemand mij wat info geven over dit Gul horloge. Zover ik mij herinneren kan is dit mijn eerste horloge geweest. Althans, die ik zelf gekocht heb. Dit zal ergens in de jaren 90? geweest zijn. Bijvoorbaat dank 
Niet specifiek over dit horloge
maar wel over het merk vanaf de oprichting
tot 2012.
http://www.gulwatches.com/index.php/gul-history
grt. Gerard
Thanks. Ze hebben niet stil gezeten
Zou leuk zijn als ik kon achterhalen hou oud het horloge precies is. Doe er verder niks mee dus ik zal hem binnenkort waarschijnlijk in de verkoop doen.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
San Solo Schreef:
Thanks. Ze hebben niet stil gezeten
Zou leuk
zijn als ik kon achterhalen hou oud het horloge
precies is. Doe er verder niks mee dus ik zal hem
binnenkort waarschijnlijk in de verkoop doen.
Misschien even contact met de fabriek opnemen
of ze daar het model herkennen.
er staat een contact in de link,
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Wat SuperC zegt…
Misschien even vermelden dat Gul een watersport merk à la O’Neill is?
(ik ben opgegroeid in de watersport dus ik ken het merk goed, maar ik weet niet of dit ook voor anderen zo is)
(zie ook gul.com)
Indd jaren 90 watersport merk zoals er toen zoveel waren (body glove, OP, O’neill, Chiemsee, Oxbox enz.)
Thanks voor de input allemaal. Ik denk dat ik hem maar gewoon lekker op marktplaats zet en kijk wat de “gek” er voor geeft 
Ik doe er verder niets mee en misschien dat iemand anders er wel gelukkig mee is. Het is tenslotte een leuk strand horloge 
Vooral doen maar zet hem dan op eBay, op Marktplaats kost je dat al standaard 3,25 plaatsingskosten…
Vragen ze daar geld voor?
Dacht alleen voor brommers.
Ebay is ook niet geheel gratis btw. Maar het zal dan inderdaad ebay worden.
Met met het ruimen van wat lades nog 3 horloges gevonden. Zal alles eerst hier plaatsen en bij evt geen intresse op ebay zetten.
Dan zal ik de regels eens doornemen. Zie het bovenstaande niet als verkapte verkoopadvertentie aub want dat is niet mijn intentie geweest. Mijn andere horloges ken ik beter van merk enkel de Gul niet dus vandaar de vraag naar info. Het is mij intussen wel duidelijk dat het niet een van de populairste merken is of iets dergelijks.
En wat de intresse hier betreft daar zal ik dan zelf wel achter komen, ik geloof niet dat jij voor iedereen spreekt? Ik zie hier foto’s van goedkope en dure horloges voorbij komen dus de smaak en intresses zijn voorlopig zeer divers hier. En ja ik voel me een beetje aangevallen door je reply. Was dat jouw bedoeling niet dan bij deze mijn excuses dat ik het verkeerd heb geïnterpreteerd.
@mods
Als er regels zijn overtreden zou u dan zo vriendelijk willen zijn deze gehele correspondentie te verwijderen. Bij voorbaat dank.
Beetje uit de context getrokken van het hele draadje misschien maar het interpreteren sloeg meer op hoe ik jou reply moest opvatten. Vriendelijk advies of mij de les lezen omdat ik iets “fouts” gedaan zou hebben. Was mij van geen regels of kwaad bewust. Heb de regels inmiddels gevonden onder het kopje hoe je een verkoop plaatsen moet. Had dat nog niet gelezen want was nog niet toe aan een verkoop en de titel van dat draadje geeft verder niet duidelijk weer dat er ook specifieke regels aan vast zouden zitten. Anyway. Het is duidelijk nu 
SuperC Schreef:
San Solo Schreef:
Zal alles eerst hier plaatsen en bij evt
geen intresse op ebay zetten.
Bovenstaande leest idd als een manier om verkoop
tot stand te brengen. En dat is tegen de
forumregels, die voor iedereen gelden. Hoe je het
anders zou moeten interpreteren, is mij een
raadsel.Ik spreek idd niet voor anderen, maar de
gemiddelde horlogeliefhebber heeft het niet zo op
modemerken (op Carpetempus en Captain Kirk na
mss).Maar iig dank voor je excuses, bij deze aanvaardt
(tu)
Nou lekker dan … doe ik m’n best om een mooie collectie bijelkaar te sprokkelen wordt dat afgedaan als modeklokjes alsof iemand ooit Yolanthe Cabau of Umberto Tan met zo’n mooie Ottimo of Axcent heeft gespot :?