Unoaerre two tone diver 🇮🇹

Gewoon proberen hoe een two tone beviel. Maar niet mijn ding, dus mag naar de volgende. Zit een nauwkeurig miyota uurwerk in. Normaal zijn dit soort miyota rotors heel luidruchtig. Maar deze is zo stil, je hoort hem pas als je hem dicht tegen je oor aan drukt. Dus dikke pluspunt. Verder qua conditie is hij nog netjes. Alleen een klein beetje bij het begin schakeltje bij de endlink maar valt niet snel op( zie foto ). Dit model is trouwens niet zo 123 te krijgen dus de kans dat je hem tegen komt is klein. Heb verder geen achtergrond informatie van welk bouwjaar etc hij komt. what you see is what you get :slight_smile:

In het echt is hij meer donker paars/donker blauwig. Op de foto’s lijkt hij meer richting zwart. Wat tevens ook in het echt vaak te zien is. Maar zwart is hij zeker niet. Voor meer foto’s kun je altijd een berichtje sturen.

Merk en model: Unoaerre (italiaans)
Diameter: 40mm
Leeftijd: onbekend (oud model)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Januari 2025
Originele doos en/of eventuele accessoires: Zie foto (alles wat ik heb gekregen)
Verzendkosten of afgehaald in regio: voorkeur ophalen, verzenden eigen risico
Conditie (krassen, werking etc): 8/10
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 8 serie
Vraagprijs: 200,- Inclusief verzending

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.