Unoaerre Two Tone Diver 🇮🇹

Stond al eerder hier te koop. Toch eraf gehaald omdat ik two tone wou blijven proberen en het steeds leuker begon te vinden. Nu sinds vandaag mijn nieuwe aankoop (ook two tone) is binnen gekomen, mag 1 vd 2 natuurlijk zijn nest verlaten. En dan word het toch deze. Verder is hij dus ook niet veel gedragen.

Ik heb de originele insert verwijderd omdat hij voor mij te paars oogde. Zelf een blauwe EN een zwarte insert besteld die mooier ogen. Tevens ook een jubilee erbij besteld maar de endlinks passen niet goed, dus mocht je handig zijn of je hebt toevallig nog andere endlinks voor jubilee liggen, die krijg je er gewoon gratis bij. Het bandje wat nu op de kast zit is niet het originele bandje, maar die op de foto naast hem ligt wel. Zelf vind ik dit gouden bandje meer matchen met de kleur van de bezel. Het originele bandje heeft weinig tot geen gebruikssporen. (huidige die erop zit wel meer uiteraard).

Merk en model: Unoaerre (italiaans)
Diameter: 39,5mm
Leeftijd: onbekend (oud model, niet bekend. ergens voor 2010)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Januari 2025
Originele doos en/of eventuele accessoires: Zie foto (alles wat ik heb gekregen)
Verzendkosten of afgehaald in regio: voorkeur ophalen, verzenden eigen risico
Conditie (krassen, werking etc): 8/10
Soort uurwerk en kaliber: Miyota 8 serie (zonder rotor geluid gelukkig.)
Vraagprijs: 175,- Inclusief verzending

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

2 likes

€150,- daar zal hij voorlopig op blijven staan.

Voor meer foto’s etc, stuur gerust een bericht.

1 like

Uppperde up

Price drop €145,- incl verzending

Up! Ik kan ook de blauwe insert erop doen als je wilt :wink:

Up, naar de €135 INCL verzending. Daar blijft de prijs op staan voor nu

1 like

UP UP UP

UP.

125 INCL verzending!

1 like

Up

Up

Waar blijven de doorpakkers? 115 INCLUSIEF verzending. daar staat hij voor nu weer even op.

Up