Unpacking 2021 Yema Meangraf

Prachtig!

1 like

Echt een mooi horloge! Veel plezier ervan!

1 like

Leuke NA Paulus. Heel sympathiek merk. Heb nu 2 automaten en 1 VK64 uurwerk van YEMA: alle drie perfect.

1 like

Mooi hoor. Tof dat je t met ons deelt.

Wel jammer van die spelfout, ze hebben ā€œkilometersā€ verkeerd geschreven :sweat_smile:

1 like

Tof ding! Geniet ervan !

1 like

Het is een Frans merk.
Cā€™est kilometres en France
:wink::grin:

Had idd jouw Andretti, superman en flygraf gezien. Een rallygraf andretti of meangraf was de eerste keuze nu voor mijā€¦ ik moest kiezen :wink:. Zo gaaf ook die rallygraf.

1 like

Haha. Thanks. Ik vind dat de Meangraf wel maximale vintage vibes heeft.

Goede keuze Paulus, enjoy!

1 like

Mooie aanwinst ,veel draagplezier.

1 like

Mooie klok. Veel draagplezier.

Leuke aanwinst :+1:
Hoe werkt de tachymeter op de bezel? Lijkt mij anders dan gebruikelijk.

Mooi! Ook die oranje accenten. Heel leuk horloge.

1 like

Het horloge zelf is niet helemaal mijn smaak maar dat ligt niet aan de solide bouwkwaliteit van Yema
Gefeliciteerd met de aanwinst in elk geval :+1:

Rare jongens die Fransen

1 like

Gaaf man!

1 like

Gefeliciteerd !
Prachtig horloge.

1 like

Ha! Dat is inderdaad heel persoonlijk , gelukkig maar want anders wordt het maar saai , daarom juist dank voor je leuke reactie :wink:

Dank je wel kerel. Ben er heel blij mee

Hahaha kostunrix maar dan verpakkiknixā€¦ :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ja dat is juist hetgeen wat mij aantrok. Het maakt de leesbaarheid niet perse beter. Maar staat zo gaaf :sunglasses:

1 like

Het is ooit bedacht om de snelheid te berekenen. Als je een bekende afgelegde afstand weet en je meet de tijd dan weet je de snelheid. (Kilometer per uur= afstand in tijd)

Bleek niet zo praktisch te zijn dus nooit een succes geworden.

Gaaf!

1 like

Terecht. Supercool ding, leuk bedrijf. :+1: Veel plezier met het horloge man. Gefeliciteerd.

Yemaā€™s automatische chronografen zijn hetzij Seiko NH86 hetzij Valjoux 7753 uurwerken.

De in-house uurwerken zijn voor driehanders met centrale seconde zoals de Flygraf en de nieuwe Wristmaster.

Het is een racingchronograaf met een tachyschaal op de bezel. In mijn beleving zou die helemaal niet moeten kunnen draaien. :slight_smile: Als het een countdown bezel was zoals op de speedgraf vind ik klikloos bi-directioneel prima.

1 like