Unplanned NA: Bulova Lunar Pilot

Dank!

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Hey Tof, toevallig vorige week een van een maat omgehad! Echt wat een top ding… :raised_hands:t3:. Geniet ervan

1 like

Thanks! :smiley:

Veel plezier ermee-- ik heb er zelf ook een, en ik ben er heel gelukkig mee. Dat gaat jou ook lukken :sunglasses:

1 like

Fraai!

Maar

??

Wel fraai geslepen saffier :+1:

Enjoy!

1 like

Ik was al aan het wachten op een reactie of vraag.
Net als een besneden :eggplant: zie je hier ook het “tipje” van het saffier uitsteken. En wel 1 mm.

1 like

Geslaagde NA dus, gefeliciteerd! Ik heb ook een zwak voor deze Bulova, helaas is de kastmaat een paar tandjes te groot voor mijn pols. Jammer, want het ontwerp en het haq uurwerk zijn echt top.

1 like

Ja echt een leuk ding, wel goed aan de maat,.aar als je 'm kan hebben, superfraai.

4 likes

Mooie nieuwe aanwinst. Veel draagplezier.

1 like

Update:

Gister eindelijk een fiets gevonden voor dochter lief. Goede week! Iedereen blij.

1 like

Gefeliciteerd, ik heb hem ook en draag hem vaak :+1:
Ik zal dan maar niet naar een fiets gaan zoeken, God weet waar ik mee thuis kom :joy: :joy:

1 like

Mooi hoor, gefeliciteerd :+1:

1 like

Alweer even geleden, maar ik probeer het toch nog maar even. Hoe opvallend is het kleurverschil tussen de matter gepolijste/geborstelde kast van het horloge en de meer blinkende band. Ik bekijk 'm nou al een heel tijdje online, maar ik ben bang dat, ik dat heel storend ga vinden.
Zou leuk zijn te horen wat jullie bevinding hierover is.

1 like

Ooit ook een NA van mij geweest… vele NA’s geleden. Wat een topper heb je gekocht!
Geniet er van!

2 likes

Proficiat met deze fijne aankoop Simon.
Kijk uit met Bulova. Het is een heel erg aanstekelijk merk. :+1:

2 likes

Ik heb deze ook gehad en hoewel het op foto’s prominent aanwezig is stoort het om de pols niet. Vond ik. De chronoknoppen en de ring om het glas wijken ook iets af, met de band erbij is alles weer in balans. Gewoon even ergens gaan bekijken, omdoen en … je bent meteen verkocht! :wink:

2 likes

Dank jullie. Is wel al een tijdje geleden :sweat_smile:

:point_up_2:t2:

2 likes

Mooi! Deze gaat op de wishlist.

1 like