Dank!
Gefeliciteerd
Hey Tof, toevallig vorige week een van een maat omgehad! Echt wat een top ding… . Geniet ervan
Thanks!
Veel plezier ermee-- ik heb er zelf ook een, en ik ben er heel gelukkig mee. Dat gaat jou ook lukken
Fraai!
Maar
??
Wel fraai geslepen saffier
Enjoy!
Ik was al aan het wachten op een reactie of vraag.
Net als een besneden zie je hier ook het “tipje” van het saffier uitsteken. En wel 1 mm.
Geslaagde NA dus, gefeliciteerd! Ik heb ook een zwak voor deze Bulova, helaas is de kastmaat een paar tandjes te groot voor mijn pols. Jammer, want het ontwerp en het haq uurwerk zijn echt top.
Mooie nieuwe aanwinst. Veel draagplezier.
Update:
Gister eindelijk een fiets gevonden voor dochter lief. Goede week! Iedereen blij.
Gefeliciteerd, ik heb hem ook en draag hem vaak
Ik zal dan maar niet naar een fiets gaan zoeken, God weet waar ik mee thuis kom
Mooi hoor, gefeliciteerd
Alweer even geleden, maar ik probeer het toch nog maar even. Hoe opvallend is het kleurverschil tussen de matter gepolijste/geborstelde kast van het horloge en de meer blinkende band. Ik bekijk 'm nou al een heel tijdje online, maar ik ben bang dat, ik dat heel storend ga vinden.
Zou leuk zijn te horen wat jullie bevinding hierover is.
Ooit ook een NA van mij geweest… vele NA’s geleden. Wat een topper heb je gekocht!
Geniet er van!
Proficiat met deze fijne aankoop Simon.
Kijk uit met Bulova. Het is een heel erg aanstekelijk merk.
Ik heb deze ook gehad en hoewel het op foto’s prominent aanwezig is stoort het om de pols niet. Vond ik. De chronoknoppen en de ring om het glas wijken ook iets af, met de band erbij is alles weer in balans. Gewoon even ergens gaan bekijken, omdoen en … je bent meteen verkocht!
Dank jullie. Is wel al een tijdje geleden
Mooi! Deze gaat op de wishlist.