Unplanned NA: Bulova Lunar Pilot

Ik was nog zo goed op weg om mijn uit de hand gelopen collectie te verkleinen en te focussen op de grail.
Maar dan - zonder genade slaat het Marktplaats algoritme toe!! Klote Marktplaats ook…

Mijn dochter is toe aan een nieuwe fiets dus papa opent Marktplaats om even te kijken wat er in de buurt is. Ik heb nog niet eens kunnen zoeken naar een fiets, want op de eerste pagina stond een advertentie van de Bulova Lunar Pilot voor een schappelijke vraagprijs.

Ik had in het verleden het nodige gelezen, bekeken en in het echt gezien bij een collega.
Toch had ik in mijn hoofd gewonnen van de stem van de drang. ‘‘Je hebt geen nieuw horloge nodig’’ en met een verse foto van de grail was het hiermee gedaan.

Maar dan terug naar de advertentie. Ik kon mezelf niet inhouden om een vies bod te doen, hopend op geen reactie. Enkele minuten later kreeg ik een bericht dat ik hem voor een paar tientjes meer dan mijn bod mocht komen ophalen.

Weg overwinning - weg trots op mezelf - weg focus - afspraak gemaakt en 2 uur later was ik de trotse eigenaar van deze mooie full set Bulova Lunar Pilot.

Op mijn bijna 20cm pols valt deze erg lekker en ik moet zeggen dat ik hem steeds mooier en mooier vind.
Van de seconde wijzer die niet 1 maar 2 keer per seconde tikt tot de als een gek draaiende tiende-van-een-seconde wijzer van de chrono. Het mooie zwart witte contrast. Het besneden saffier dat prominent uitsteekt.
Ik kan nog wel even doorgaan, maar lang verhaal kort - ik vind hem mooi en heb geen spijt.

Genoeg tekst - plaatjes

Als jullie meer info willen over het uurwerk dat mega precies is (±10 sec/JAAR!!), geschiedenis en horloge in het algemeen. Teddy heeft er een mooie video over gemaakt.

Like - Subscribe - groetjes!

Zo - nu zoeken naar een fiets.

94 likes

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst, en natuurlijk veel draagplezier :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd met deze onverwachte NA

1 like

Tja, moeilijk he, om je aan zo’n voornemen te houden. Maar gelukkig verdwijnt de spijt meestal ook weer snel. Gefeliciteerd!

1 like

:rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Eén van de leukste horloges in een prijsklasse tot 500 euro!

3 likes

Mooie aanwinst ! Ik denk zelf ook over de aanschaf van dit horloge.
Veel draagplezier.

2 likes

:face_with_hand_over_mouth: goed bezig :sweat_smile:
Nog genoeg over voor de fiets?

Mooie NA :ok_hand:t2:

1 like

nice! heb ook al eens op de drempel gestaan, toen net niet gedaan :slight_smile:

1 like

leuke aanwinst, en een goed horloge, ik wacht op de 40/41mm :grin: :star_struck: versie !

2 likes

Een topper is het. Maar inderdaad; Je moet wel behoorlijke polsen hebben. Geniet ervan! (Doe ik ook).

2 likes

Hij blijft gaaf. Zaterdag bij de plaatselijke juwelier naar de zwart met een gouden randje variant gekeken maar dit is toch mooier

2 likes

Jaja - dat is een apart budget.
Komen net terug van Decathlon - geen voorraad. Lijkt wel een Rolex AD.

1 like

Was laatst nog bij Decathlon voor iets totaal anders maar wel dezelfde ervaring. Ik vind het geen fijne winkel

1 like

We gaan deze week ook naar de tradionele fietsenboer.

1 like

Dank u allen!

3 likes

Heel mooi horloge. Gefeliciteerd. Veel plezier ermee!

1 like

Dank je!

Dat zou wel eens een groot succes kunnen worden!

2 likes

Gefeliciteerd met deze fijne aankoop!:grin:

1 like

Gefeliciteerd met dit prachtige Bulova maan horloge, veel plezier er mee gewenst!

1 like