UPDATE: Alternatief bandje voor Longines Flagship Heritage

Goedemorgen,

Voor mijn Longines Flagship Heritage ben ik op zoek naar een ander bandje. Het originele bandje is iets te lang (zoals gewoonlijk haha) en wellicht heb ik toch liever een kleinere schub en/of geen contrasterende stiksels. Bovendien hou ik het als beroepsflipperaar (hoewel in ruste momenteel) de originele band altijd apart zodat ie niet slijt :smiley:

Een uitdaging is dat het om 19mm gaat, en ik dus met een polsomtrek van 17,2 cm zoek naar een bandje van 110/70.

Hirsch heeft er twee, heeft iemand hier ervaring mee? En graag verneem ik van jullie meer interessante opties. Als het onder de 150 euro kan blijven zou dat mooi zijn :wink:

De Hirsch Duke kan je normaal in Short Length 19mm kopen

Ja die heb ik. Is alleen geen croco en wel erg mat…

Ah echte croco. Effe kijken :wink:

Hagedis! Hele kleine schubjes…

Ja dat is misschien ook een idee inderdaad. Heb je goeie tips?

20mm oranje isofrane! Ruim binnen budget, kun je makkelijk tussen de 19mm lugs duwen, en dan heb je een héél ‘bijzondere’ combinatie :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hadley Roma croco straps hebben een lengte van 115/77. En gaan 60/70 EU

Whaha!

Voor Lizard 11/7 en 19mm

1 like

Ja die had ik gezien. Wel erg glossy en de 19mm versie heeft een 16mm buckle (Longines 18mm buckle).

Ja dat is een mooie, thanx

3 likes

Toevallig net een drietal van deze bandjes binnen gekregen, hagedis bruin en zwart en croco zwart. Zijn alleen wel 20mm, maar moet denk ik wel lukken tussen 19mm. Bij interesse PB.

Dit is een ouder foto.

De Hirsch Regent lijkt mooi te staan qua kleur en kleine schubben op een retro looking dresser met creme dial, ik ga er voor. Tips nog steeds welkom natuurlijk want een retour-envelopje naar Horlogebanden.com is natuurlijk zo gepost :wink:

Dank an FLO_mac voor de mooie foto.

Een niet te duur alternatief:

RIOS1931 Deployment Louisiana Crocodile Calf 19mm

RIOS1931 New Orleans Crocodile Calf 19mm

Cognac kleir van beide is mooi ook de sticksels voldoende opvallend

Op ChroXXworld zo rond de 50-65$.

1 like

Ik ga even de Hirsch Regent proberen. Morgen live foto’s :wink:

1 like

zeker een mooi alternatief!

Doen! Wordt prachtig.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Unemployment clasp