Update Even voorstellen

Even voorstellen update.
Een kleine vier weken geleden heb ik me summier voorgesteld met de belofte wat foto’s van mijn verzameling te posten.
Enkele zijn reeds gepasseerd een overzicht volgt hierna.
Het actief lezen van het forum heeft ook nadelen want in plaats van mijn verzameling te gaan uitdunnen en er een collectietje van te maken heb ik hem dankzij een mede forumlid sinds vandaag uitgebreid met weer een voor mij mooi en voor dagelijks gebruik klokje (Citizen Retrogade Ecodrive)(met dank aan TYZ).
Door het forum bijna dagelijks te lezen word ik wel steeds wijzer en ik kan de wijsheid van veel forumleden zeer op prijs stellen en ik zal zeker in de toekomst met vragen komen.
Uiteindelijk wil ik mijn verzameling verkleinen uitdunnen waarbij ik uit nostalgische overwegingen mijn oude Seiko’s wil behouden en natuurlijk ook mijn trots de Paul Picot, de Claude Meylan (hoewel die op dit moment niet goed loopt), de Ebel van mijn vrouw en haar Hamilton.
De rest gaat waarschijnlijk verdwijnen.
Ik hoop dat de jullie de foto’s op prijs stellen en detailfoto’s maak ik gaarne nog voor de liefhebber of degene die mij meer kan vertellen over enkele horloges zoals de Claude Meylan, de Pomar, de Andersen en de onbekende met blauwe plaat zonder merktekens en een Pontiac uurwerk.

zojuist aangeschaft via forum

Laatste foto is uurwerk van onbekend horloge met blauwe wijzerplaat.

4 likes

@roodoog , leuke collectie.
Je was me net voor met die retrogade :neutral_face:

Sorry hoor.:grinning:
Ik ben er blij mee.

1 like

Mijn beste,

Eenheid in verscheidenheid!!
Mooie collectie horloges hoor!!
Dank voor het delen.

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Prachtige collectie !!

Een collectie ga ik naar toe werken, nu vind ik het een "verzameling"
Deze is ook niet bewust opgebouwd maar toevallig ontstaan in de loop der jaren.
Nu tijd voor wat serieuzere aanpak.:nerd: