Update: Geen Alpina maar een Super Avenger

Vandaag bij de Bijenkorf geweest voor de Alpina Extreme Avalanche Regulator. Hij viel tegen. Twee weken naar uitgekeken en in het echt dus minder dan in de boekjes. De geheel zwarte variant was overigens wél mooi maar 1600 euries voor wél mooi vond de verkoper (!) niet handig. Dan koop je volgend jaar alsnog de klok die je wel mooi vind zei hij en dan heb je twee horloges. Dat zou zonde zijn (hij moest eens weten).
Bij Brunott ben ik echter gevallen voor een Breitling Super Avenger. Nog nooit naar Breitling omgekeken en nu dit!!!
48,4mm diameter is ook helemaal mijn ding!
Het is geen Panerai maar ik denk dat ik mij er bij neer moet leggen dat een 47mm Panerai niet mijn budget is (of ik moet mij vergist hebben maar voor eur 3000 ga ik dat niet redden dacht ik).
Jur

Gefeliciteerd, Jur!

Ik ben zelf ook bezitter van een Breitling SA en hij bevalt mij uitstekend. Mooie massieve klok.

Heb je een stalen band of een lederen? Laat eens wat foto’s zien!

Overigens wel heel netjes van de verkoper van de Bijenkorf!

Mijn verhaal teruglezend zie ik dat ik niet helemaal duidelijk ben geweest (helemaal niet eigenlijk). Ik heb hem dus nog niet gekocht. Over één nacht ijs leek mij niet handig. Eerst maar even paar nachtjes slapen (dromen zeg maar).
Sorry,
Jur

voor pakweg 2000 a 2500 euro heb je wel een tweedehands pam, als je er gelukkig van wordt :wink:

De Breitling Super Avenger is voor mij persoonlijk véél mooier dan een Panerai !!!

Ik vind ze niet lelijk, maar wat velen in een Panerai zien ??? Dat ontgaat mij een beetje…:sunglasses:

De Breitling Super Avenger is een hele mooie én erg duidelijke chronograaf/chronometer. (tu)
Maar je moet er wel de juiste pols voor hebben en dat is niet iedereen gegeven…

Wij wachten vol spanning op de eerste foto’s !!!

edit: ik heb ook niet goed gelezen…

KOPEN die Super Avenger !!! (tu) (tu) (tu)

Hulde aan de verkoper van de Bijenkorf, je zal toch de fout in gaan en met 2 horloge’s opgescheept zitten :D:D:D:D:D

Niks mis met Breitling, zeker die SA, maar ja … het is geen Panerai :wink:

Ruud

Helemaal super, die Super Avenger, daar zul je geen spijt van krijgen. Wel jammer dat er een heel lange levertijd op zit.

Huh…levertijd? Die van mij heb ik gekocht vanuit de winkel. Ace op het Koningplein…

ik heb niets met Breiling of Panerai, maar Alpina heeft ook nog hele mooie andere modellen hoor :smiley:

Niets mis met Alpina. Maar van die Super Avenger krijg ik toch wel slappe knieën, en dan ben ik niet eens een echte Breitling-liefhebber! :slight_smile:

RichardT Schreef:

Huh…levertijd? Die van mij heb ik gekocht vanuit de winkel. Ace op het Koningplein…

Even een aanvulling op mijn verhaal. Lange levertijd indien hij niet in de etalage ligt en vanaf Breitling zelf moet komen. Als ik me niet vergis minstens een half jaar.

prima keus …ik heb hem ook gehad.
op rubber / staal en leer

En om Jur even in twijfel te storten… een Panerai (die ík uiteraard vele malen mooier en behoudens de afmetingen 44 mm en stuk ingetogener vind dan zo’n opzichtige Breitling)

Succes met je keuze!

Hm, die Super Avenger is één van de weinige Breiltlings met een relatief rustige wijzerplaat hoor…
Als eens een Navitimer bekeken ? Da’s pas druk; :smiley:

Bovendien is de SA met witte wijzerplaat, zeer duidelijk afleesbaar. Iets wat niet alle witte wijzerplaten imho hebben.

Tsja, net bij Brunott, Schaap-Citroen en Edje Kestens geweest. De Super Avenger is gewoon niet leverbaar. In de zgn back-order druppelt er weleens één binnen maar er zijn inmiddels wachtlijsten. Fijn.
De Panerai is trouwens ook mooi hoor. Maar een 44mm is niet mijn ding. Vanaf 47mm lijkt het bij mij ergens op en de Super Avenger meet 48mm.
Uiteraard wél een A. Sealand, A. Skywolf en Superocean Steelfish omgehad. Bij de laatste ging ik bijna maarrrr toch maar niet gedaan ivm (tsja) het formaat.
Bij van Gelder in A’dam met 20% korting was een blauwe (bweeh) dus dat werd ook niets.
Ach, de vakantie zit erop. Komt wel weer…
Jurrr

Jur,

No. 01934
Super Avenger
Stahl,
Box + Zertifikat 06/2006,
absolut neuwertig
UVP: € 3.200,- Foto vergrößern € 1.990,-

Heb deze op deze site zien staan: http://www.auktionshaus-kuhlmann.de

Groet,

Richard

volgens mij hebben ze bij van baal nog een witte liggen …

Check! Thanx voor de tip(s)!
Jur

1990 Goede prijs !

Jürgen Schreef:

1990 Goede prijs !

Absoluut. En hij staat al een tijdje te koop, dus wellicht kan er nog wat af!