UPDATE het grote H.F. diner

Kunnen we dat niet combineren?

7 likes

Voor wat het waard is: ik ken onze waarde Hendrik van ruim voor mijn “horloge-tijdperk” en sta in voor zijn strapatsen :rofl:.

2 likes

Ik vermoed jij toch meer dan Ide :joy:.

2 likes

Uhm… Vakantie, weer. :rofl: Weekje Indian Summer rond de Mont Ventoux. Wel prettig fietsen bij gemiddeld 21 graden i.p.v. pakweg 37. Wederom smakelijk eten! :+1:

1 like

Das nou jammer Peter, ik stuur de mensen wel naar Stuck in Time :sunglasses: Was een goede tip van u.

M.b.t. 10 Oktober: Naast Stefan Ketelaars met een paar van zijn nieuwste projecten, schuift ook Candide aan, in gezelschap van zijn mobiele foto studio. Na de vette hap zal hij laten zien hoe echte foto s gemaakt worden. Ik kan niet wachten :innocent:

4 likes

Goeiendagschotel,

Ik probeer wat afspraken te verzetten zodat ik toch mee kan.
Dus ik laat het z.s.m. weten.
Als ik kan dan neem ik mijn 3 mooiste horloges mee. Alles dus. :rofl:

1 like

Top!

1 like

Ik meld me vooralsnog aan!

Met alle aanmeldingen, meelezers, en vooralsnog volgers wordt het toch dringen geblazen. 35 a 40 personen lijkt mij toch wel de max. om het overzichtelijk te houden.

Ga de komende dagen op zoek naar een passende molestbestendige locatie :innocent: Zodra ik die gevonden heb, houd ik dat lekker geheim, net als de lijst met deelnemers. Allemaal i.v.m. de veiligheid, en natuurlijk het thema: Laat je verrassen

2 likes

Ik ben er ook bij.
Afspraken zijn verzet.

Ik ben voor!

1 like

Ik meld me vooralsnog ook graag aan!

Oh ja…carpoolen vanuit Nijmegen geen probleem.
Ik rijd of jij rijdt, kan allemaal.

2 likes

Nijmegen de gekste! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Regio Amersfoort begrijp ik.
Lijkt me erg gezellig om eens wat HF’rs in het echt te zien.
19:00 aanschuiven zou ik net moeten redden.

1 like

Vind ik prima!

Vind ik ook prima! Let wel dat er in mijn veredelde winkelwagentje max. 4 man past (3 man indien langer dan 1,80m). Dus we moeten even afwachten hoeveel personen zich aanmelden.

1 like

In dat ding van mij passen er ook maar 4.
:grinning:

5 likes

Haha blits ding man!

1 like

Twee volwassenen een twee peuters achterin. :joy:

2 likes

Zijn jullie dat met die kleine kutautootjes op de snelweg?

Voortaan op de rechtse baan a.u.b. als je zo graag 80 wilt rijden, anders komt WilSeiko met zijn Auris TS hybrid eens in je nek hijgen!

2 likes