UPDATE het grote H.F. diner

Definitieve datum 10 oktober, aan tafel 19.00 uur, u doet mee op eigen risico, het forum staat hier buiten, en u heeft weet van mijn "strapatsen " :sunglasses:

Tot nu toe hebben zich ruim 15 mensen aangemeld, en een kleine 20 ā€œlezen meeā€, willen op de hoogte gehouden worden etc. etc.
Kan zijn dat er door het verschuiven van de oorspronkelijke datum afvallers zijn, maar ik verwacht zeker zo veel nieuwe aanmelders!

11 likes

:joy:

Ik vraag mij iets af: wie van de HFā€™ers heeft jou wel eens in levende lijve gezien? Zijn er mensen die kunnen bevestigen dat je gĆ©Ć©n typetje van AndrĆ© van Duin bent?

7 likes

Ah, dan gaan we Japans eten

C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_hqdefault

4 likes

Laat u verrassen Candide, denk dat we beiden niet op ons avitar lijken :innocent:

3 likes

Heel sterk.
Mijn vrije week maar ik heb op 10 oktober andere afspraken staan waaronder met de auto op de rollenbank van Tovami in Goes.
En dat wordt wat krap en 5 uur sturen i.p.v. uurtje heen en uurtje terug.

Maar ik wens iedereen veel plezier en bij herhaling ben ik zeker van de partij!

1 like

Jammer man, die rollerbank loopt toch niet weg?
Hoe dan ook : rij voorzichtig :innocent:

Alleen daarom zou ik wel van de partij willen zijn. Maar als pensionado hoop ik dan wel aanwezig te kunnen zijn. Count me voorlopig maar in.

1 like

Toevallig @hendrik vorige week in levende lijve mogen ontmoeten en ik kan je verzekeren.
Hij lijkt niet op AndrešŸ˜‰.
Mijn inziens een betrouwbare kerel.

2 likes

@anon50762135EV heeft wel iets weg van Jandino Asporaat, maar dan zonder bril.

3 likes

Haha, en @gobert lijkt op Annemarie Jorritsma, maar dan zonderā€¦ nou ja zonder niks. Gewoon Annemarie Jorritsma.

5 likes

Je wilde zeggen: ā€œzonder jarretelletjesā€. Erken het maar eerlijk.

3 likes

Heren willen jullie aub dit topic niet verziekenā€¦

Djeez, was er maar een topic waar ik mijn ongenoegen kon ventilerenā€¦

9 likes

Zonder de locatie hier bekend te maken: kun je een indicatie geven wat de pot schaft? Voor de niet-omnivoren onder ons :hushed:

:joy:

2 likes

Als jij de BBQ aansteekt komen @anon50762135EV en ik er wel over praten.

2 likes

Beste Wil, ik moet allereerst weten hoeveel mensen er ongeveer aanschuiven, dan ga ik op zoek naar een goede locatie.
Wederom, laat je verrassen :sunglasses:

p.s. verneem net dat Stefan Ketelaars aanschuift , krijg er steeds meer zin in!

3 likes

Is er al een lijst van participanten?

Ik ben van de partij :sunglasses:
Wie wil carpoolen regio Nijmegen?

2 likes

Ja, maar u staat daar (nog) niet op.
Mafkees wel :innocent:

Oktober is een lastige maand. Dan worden onze nieuwe collecties gepresenteerd.