Update Horlogeforum.nl eindelijk voltooid & Horloge.tv

Vinden jullie echt dat er veel veranderingen zijn qua uiterlijk en gebruik? Ik vind het wel meevallen namelijk…

Het valt allemaal erg mee Henrik, en ik voel mij hier zeker nog thuis!

Ik denk dat we idd langs elkaar heen praten. Op en breedte van 1024 ziet het menu in de bovenste balk, bovenaan de discussie, er zo uit:

Ga naar: Forumlijst•Discussielijst•Nieuwe discussie•Zoeken•Markeer discussie
gelezen•Log uit

Ik dacht dat de maker zou hebben bedoeld dat de tekst op de tweede regel standaard achter de tekst op de eerste regel moest worden getoond. Bij een grotere resolutie past het wel netjes naast elkaar.

Verder niets aan de hand. Laten we andere getalletjes (800, 768) vergeten.

En ja, ik weet dat het misschien wat zeurderig overkomt, maar zo is het absoluut niet bedoeld. Mijn excuses voor het geval dat.

Dank voor alles wat je voor het forum doet, Gerwin

Nee, zeker niet zeurderig, dit is erg leerzaam. Bij mij is er in die regel bij 1024 nog genoeg ruimte en staat alles op 1 regel. Vreemd is dat…
Kijk zonder feedback van jullie ontgaat mij waarschijnlijk een hoop. Ik laat dat forum verbouwen en bekijke het op 2 computers, thuis en op mijn werk. Maar dat betekend dus niet dat ik het zie zoals iedereen het ziet. Dus dank je voor je inbreng, daar kan ik wat mee doen.

ziet er erg goed hendrik vol lof voor de bouwers erg goed gr hans

Hallo Henrik,

Ik vind het goed zoals het nu is. Leuk dat er nu een aparte rubriek voor de videootjes is, al ben ik er nog niet geweest. Beetje weinig tijd de afgelopen weken.
Ik heb de resolutie op 1024 x 768 en het ziet er goed uit. Als je de letters heel groot zet in je browser ziet het er zo uit als Gershwin zegt, Je moet gewoon niet van die grote letters gebruiken of een bril opzetten;) (zoals ik moet doen:().

in het uiterlijk zie ik niet al te veel wijzigingen, maar dat hoefde ook niet.
ik vond en vind “ons” forum een erg duidelijk en overzichtelijk uiterlijk hebben. Buiten de aanwezige kennis van de liefhebbers voor mij ook de reden geweest om
hier te blijven “hangen”. Kortom, hulde aan de beheerder en bouwers

Henrik Schreef:

Gershwin Schreef:


Verder mis ik (nog steeds) de mogelijk om
onderaan
een discussie (dat uitgeklapt wordt gelezen) de
optie: “Ga naar discussie: > ->”. Nu moet weer helemaal naar boven worden
gescrolld om naar de volgende discussie te
gaan.

Zo bekijk ik het forum eigenlijk nooit dus dat was
me niet opgevallen maar ik zal de bouwers vragen
er naar te kijken.

Zoiets als nu is toegevoegd? Het staat nu bij elk bericht maar dat kon niet anders.

Hallo Henrik,

Zoals het nu is, in de laatste post, ie precies wat ik bedoelde. Ik vind dit gewwonweg fantastisch!
Dat het nu bij elke post staat, is wellicht wat druk. Ik kan mij voorstellen dat iemand die niet alle berichten uitgeklapt leest, denkt; wat een drukte…
Het valt mij op dat ik het druk vind overkomen op het moment dat ik scroll. Maar dat komt door de vette tekst Ga naar discussie.
Wanneer niemand aanstoot neemt aan de extra tekst bij ieder bericht zou ik het zeer waarderen wanneer dit zo kan blijven staan.

Bedankt voor de moeite, Gerwin

PS Ben ik de enige?! Ik heb nog niemand anders hier over gehoord / gelezen.

Vind de update een succes Henrik, maar vroeg me af of je ook filmpjes op andere sites dan google video en youtube mag linken in het TV gedeelte…

Er zijn meer sites die werken maar die zijn relatief onbekend. Je zou het kunnen uitproberen, ik heb er iig 1 gevonden die het niet doet… Het ligt eigenlijk aan de andere site of ze willen dat het kan, niet zozeer aan horlogeforum.nl.

Viel me nog 1 dingetje op, tis wel nitpicken maar goed, in ieder subforum staat er links boven als eerste optie ‘forumlijst’, behalve in het nieuwe subforum horloge.tv daar staat ‘kies forum’…

Ben al blij zat dat het nu beter werkt met firefox…

Opgelost toch?

yep, tis veranderd…

Henrik, er viel mij net wat op, waarvan ik niet weet hoe dit in het verleden ging. Ik las het draadje over de ‘Mogelijke inkoop actie Seagull 1963’ (die bovenaan vast is gezet). Na het lezen en klikken op ‘volgende discusie’ sprong ik niet naar de volgende discussie, maar werden er een paar overgeslagen. Je zou verwachten dat de discussie over de horlogemeeting in beeld verschijnt (of niet?).
Voor wat het waard is meld ik het jou. Weet dus niet hoe dit vroeger ging (nooit zo op gelet eigenlijk).

Gerwin