Update Horlogeforum.nl eindelijk voltooid & Horloge.tv

Het heeft lang op zich laten wachten maar nu is het dan zo ver, het hele forum is vernieuwd, qua software en op sommige punten uiterlijk. Grootste veranderingen vindt je in “Mijn Profiel” en “Priveberichten”, kijk er maar eens goed rond. Je kunt nu veel meer zelf aanpassen (emailadres, inlognaam, uiterlijk).

Ook is er een nieuw subforum: Horloge.tv (ook te benaderen via http://www.horloge.tv)! Daar kun je Youtube en Google Video’s in je bericht posten. De filmpjes moeten als onderwerp natuurlijk wel horloges hebben :smiley:

Mocht je na de verschillen te hebben onderzocht nog op of aanmerkingen hebben, laat me dat dan weten, veel mensen merken meer op dan 1 of 2.

En oh ja, bij pb is het blokje bovenaan de pagina weer terug! Alleen niet blauw…

Ziet er weer strak uit Henrik, toppie !!!

Ziet er goed uit Henrik.
Lettertype in het typevak is ook wat anders zie ik…

Dank je. Ja dat klopt. En je kunt nu een discussie in z’n geheel als gelezen markeren bovenaan het bericht (viel mij net op ;)).

Ik heb al een filmpje gepost ook. :wink:

Ziet er idd goed uit!

Goed werk, Henrik(tu).

Ik vind “Horloge.tv” ook een leuk idee. Het filmpje, geplaatst door Dreski, heb ik net bekeken. Erg leerzaam!

Groet, Mark

is een hele verbetering, super.
gr. john

Toppie !!

Da’s nou het enige dat niet kan en dat is maar goed ook :smiley: Je hebt PB.

Hoi Henrik,

Het ziet er fraai uit (met een hoge resolutie). Bij een breedte van 768p is het menu bovenin een draadje eigenlijk al te breed.

Verder mis ik (nog steeds) de mogelijk om onderaan een discussie (dat uitgeklapt wordt gelezen) de optie: "Ga naar discussie: ". Nu moet weer helemaal naar boven worden gescrolld om naar de volgende discussie te gaan.

Zal zo even naar Mijn Profiel en Privéberichten kijken.

Bedankt hoor, Gerwin

Ziet er goed uit, Henrik (tu)

't Is even wennen, maar ik vind 't mooi zo! (tu) (tu)

Net even bij Mijn Profiel en Privéberichten gekeken. Ik gebruik deze afdelingen te weinig om de grote veranderingen te kunnen beoordelen. Wel zag ik dat anderen kunnen zien dat ik ben ingelogd. Hoe kan ik zien wie er allemaal is ingelogd? Of kijk ik niet goed genoeg :)?

Gerwin

Gershwin Schreef:

Hoi Henrik,

Het ziet er fraai uit (met een hoge resolutie).
Bij een breedte van 768p is het menu bovenin een
draadje eigenlijk al te breed.

Minder dan 800x600? Serieus bedoeld, kijkt er nog iemand op kleiner dan 800x600?

Verder mis ik (nog steeds) de mogelijk om onderaan
een discussie (dat uitgeklapt wordt gelezen) de
optie: “Ga naar discussie: ->”. Nu moet weer helemaal naar boven worden
gescrolld om naar de volgende discussie te gaan.

Zo bekijk ik het forum eigenlijk nooit dus dat was me niet opgevallen maar ik zal de bouwers vragen er naar te kijken.

Kunnen mensen niet zien. Ik heb ook gezocht maar kan het niet vinden. Mijn “probleem” is soms dat ik meer kan zien dan jullie omdat ik beheerdersmogelijkheden heb (kan ik ook uitzetten) maar zelfs ik kan niet zien wie er online is. Lijkt mij ook geen aanwinst, dan kun je nooit eens stiekum iets negeren :smiley:

Dat denk ik niet Henrik ;). Zelf kijk ik nu met de laptop (wel zo gezellig voor de vrouw…), en die heeft als native resolutie 1024x768. Nu ik dit type had ik het dus mis. Bij een breedte van 1024p is het menu eigenlijk al te breed. Net even naar mijn computer op zolder gelopen en daar ziet het er wel uit zoals bedoeld door de maker. Maar dat is dan ook een breedbeeld schermpje.

Gerwin

Henrik Schreef:

Gershwin Schreef:


Hoi Henrik,

Het ziet er fraai uit (met een hoge resolutie).
Bij een breedte van 768p is het menu bovenin
een
draadje eigenlijk al te breed.

Minder dan 800x600? Serieus bedoeld, kijkt er nog
iemand op kleiner dan 800x600?

Mijn beste,

Mijn complimenten voor de update van het ‘Horlogeforum’
Gelukkig geen knipperende lichten, rinkelende bellen en meer goedbedoelde onzin, maar een heldere kijk op die stand van zaken welke echt van belang zijn.
De oudere versie was voor mij al een toonbeeld van efficiëntie, doch deze hernieuwde weergave is waarachtig nog efficiënter. Ook ‘Horloge-TV’ is een aanwinst.
FANTASTISCH. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Zal wel even duren voor alles weer als “normaal” aanvoelt, maar zeker nuttige aanvullingen (tu)

Ik geloof dat ik je niet helemaal begrijp. Is het forum te breed of te smal bij welke breedte? Ik vind zelf dat het bij 800 te smal is, bij 1024 perfect en 1280 ook erg fijn.