UPDATE Inkoopactie Precista PRS-18 | sailcloth banden

Ik doe ook mee. Geweldige actie en bedankt voor de genomen moeite. Klasse*!!

3 likes

Goede actie. Mooi dat het gelukt is.

1 like

Dankjewel. Ja echt ontzettend gaaf. Op naar de 30, dan de (poging tot) inkoopactie voor de rubberen banden, een moment en locatie prikken voor de uitreiking en een aantal opsturen. Valt allemaal reuze mee.

2 likes

Leuk initiatief en tof dat het gelukt is!!

2 likes

Doe je ook mee? :sunglasses:

1 like

Haha bijna paar uur terug al toegegeven maar moet streng zijn voor mezelf :smirk:

2 likes

Ik kan al raden hoe het topic wat draag ik vandaag er over een paar weken uitziet.

5 likes

Ik ben hier niet zo actief meer de laatste tijd, maar acties zoals deze van @Motormuis verzoenen mij weer met dit forum. Zoals we hier zeggen : Tusen tack, @Motormuis!

4 likes

Hoop niet net zoals bij de EMG. Eerste dag een foto met erbij ‘oeeeh ben zo blij dat mijn nummer bij de levering zit’. Dag later staan er ineens 20 te koop. :sweat_smile::joy:

3 likes

Hier komen er ook genoeg te koop van :joy::joy:

3 likes

Ff een paar uurkes weg en target ruimschoots gehaald in de tussentijd :joy:

Top mensen! :muscle:t4::sunglasses:

1 like

Meh… Denk het niet. Dit is toch wel een badass duiker die iedereen wel nodig heeft in zijn (of haar) collectie.

5 likes

En valt niet meteen uit elkaar.

1 like

Ook belangrijk. :joy:

1 like

Denk het wel😜

1 like

Leuk initiatief en snel minimale participanten gehaald, erg leuk om te zien! Geniet van jullie impuls aankopen😁

1 like

Dat kan hernoemd worden in “wat dragen wij vandaag” tegen die tijd.

2 likes

Nee gelukkig niet. Deze worden ineens geleverd. Komt goed. Bovendien heeft Eddie van TImeFactors er 120 op voorraad.

2 likes

Niks impuls. Heb(eerdere varianten van) deze al vele jaren in de gaten. Nu toegehapt omdat het gesternte me positief leek te staan.

2 likes

Krap aan die 120 als het zo doorgaat😉 Gaaf initiatief hoor!

1 like