UPDATE Inkoopactie Precista PRS-18 | sailcloth banden

Who knows? We hebben tenslotte nog 22 uur en 4 minuten…En dank!

1 like

Nog een tip wat band betreft: lekker dik en kan tegen water

3 likes

De DiModell Chronissimo! Ik heb er een aantal en zo zijn er meer leden. Het is een haat-/liefdeverhouding op dit forum. Ik vind ze geweldig.

2 likes

:ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Zonder ook maar iets te willen afdoen aan de HFLE2017, denk ik toch dat de (vermeende) betrouwbaarheid daar een rol speelt. Dat probleem zie ik hier in het geheel niet & soms ben ik een pessimist :wink:

1 like

Ook hier geen impuls… Had er een dag eerder naar zitten kijken, maar Eddie P. had zijn winkel tijdelijk gesloten.Geloof nu dus eveneens in gesternte :wink:

3 likes

Zal minder zijn, maar op zeker, er komen er wel een paar los…

1 like

Hoppa. We zitten al op:

5 likes

Helaas is het animo overweldigend :joy: , toch bedankt voor de poging :+1:
De 18Q gaat het voor mij jammer genoeg niet nog een keer worden, de 18A is een ex van mij en vond ik te klein, stond inderdaad top op een di-modell chronissimo:

4 likes

Leuke aktie Hans @Motormuis
Maar zo trek je de geldmarkt op HF wel snel leeg.

Ergo: het blauwe gedeelte kan wel 2 weken dicht :slight_smile:

7 likes

Heeft dat blauwe deel ook eens vakantie!

1 like

Leuk initiatief Hans :+1:

2 likes

Het is dat ik met mijn Omega Blake al een duiker heb met sword hands, anders had ik waarschijnlijk ook toegehapt.

Top initiatief moet ik zeggen.

1 like

Dan kun je vrolijk toehappen, aangezien hier geen sword hands op zitten :wink:

6 likes

Verdikke, je hebt gelijk :scream:. Dat is nu juist een kenmerk dat die niet heeft, hoe heb ik dat nu over het hoofd gezien.

Maar omdat die nog voldoende gelijkenis vertoont is het wel in dezelfde vijver vissen.

2 likes

Meestal verzin ik redenen om een horloge juist wèl te mogen kopen van mijzelf :wink:

3 likes

En:

1 like

Mensen, ik stap de middag op de MTB en ben pas laat in de middag weer in staat te updaten.

@jeroenderee helpt mij nu mee om de uitreiking te organiseren. Thanks bro. Scheelt mij ook wat tijd, want het zijn er ineens wel heel veel geworden en ik verwacht zelfs 35 of 40 te halen!

Fijne zondag!

Gr. Hans

3 likes

Ga nu aub niet aan mijn zelf opgelegde “discipline” knagen. Ik moet nu al zoeken naar redenen om ze niet te kopen…

:wink:

2 likes

Zojuist bezweken onder de druk. Mijn beoogde Steinhart moet maar even wachten!
Een grab’n-go COSC-beater is niet te weerstaan :cowboy_hat_face:

5 likes