UPDATE Inkoopactie Precista PRS-18 | sailcloth banden

Even een korte statusmelding: ook al is het geld donderdag van mijn rekening afgeschreven, het kan tot 4 (!) werkdagen duren, voordat Eddie erover kan beschikken. Dit heeft met de conversie van Euro’s naar Britse Ponden te maken en natuurlijk omdat banken geld verdienen aan het “tijdelijk beheren” van onze fondsen :wink: Ontvangst is dus in een uiterste geval pas morgen (dinsdag).

Reken hier nog 2-3 werkdagen verzendtijd bij en het wordt nog spannend of ze komende vrijdag door Jeroen in ontvangst kunnen worden genomen.

Uiteraard meldt Eddie het mij direct, zodra hij het geld heeft ontvangen.

4 likes

Het doet me goed dat voor een quartz horloge er toch zoveel animo is. Misschien is het horlogeforum eindelijk genezen van het “jammer dat het een quartz is” syndroom. Zo jammer van die asymmetrie. Had ook bijna meegedaan. Misschien toch eens naar een psycholoog.

Quote “Ik heb hem niet besteld omdat het quartz is.”

Tot twee keer toe? Misschien kun je beter een signature nemen met deze standard opmerking. Scheelt je een heleboel nutteloze posts.

3 likes

Ga ik vast even klaarzitten :slight_smile:

1 like

Hahahaha. Ik heb er al eens een topic over gemaakt en had gehoopt dat dit nu eens zou ophouden.

Na bijna 2 jaar irriteer ik me nog steeds aan deze opmerking.

3 likes

Ik ben het wel met je eens: inderdaad jammer dat het een Quartz is! :sunglasses:

1 like

Wel leuk klokkie hoor, alleen een beetje jammer dat ie quartz is :no_mouth:

1 like

Ik ga toch niet met quartz om de pols lopen? Het idee alleen al?!

2 likes

Ah dus roepen dat het jammer is dat het een quartz horloge is, is not done, maar gezever over asymmetrie moet maar kunnen…

:slight_smile:

Ik snap m eindelijk :+1:

Blij dat we dat even uit de lucht hebben geholpen zeg…

:stuck_out_tongue:

3 likes

Ik heb hem ook niet besteld omdat het een quartz is en omdat hij asymmetrisch is (en ik geen impulsieve aankopen wil doen op horlogegebied)

2 likes

Ja als je op beide punten vast loopt, heb je wel recht van spreken vind ik :smile:

Ik vind 'm gewoon niet mooi, daarom niet besteld :slight_smile:

2 likes

Hij wil graag aandacht. Als iedereen hem negeert dan gaat hij vanzelf weg.
Geen echte liefhebber.

1 like

Heb wel quartz in de collectie hoor. Maar wil niet impulsief kopen. Hoe tof de actie van @Motormuis ook is opgezet. :grin:

1 like

Iedereen wel eens van “off topic” gehoord :grin::joy:

3 likes

Nee?! Vertel. Wat is daar te beleven?

Ok. Ik houd al op hier te reageren :wink:

2 likes

Een quartz discussie hoort toch net zo goed thuis op dit forum als het eeuwige gewauwel over hommages, inspiratieloos, saai ontwerp wat je o.a. bij Steinhart hoort.
We kunnen prima zonder. :sunglasses:

Mooie actie, snel geregeld allemaal. Wat mijn betreft voor herhaling vatbaar. Als het een horloge is dat mij aanstaat doe ik mee.

3 likes

Oh ik ook hoor. Quartz en kinetic

2 likes

Er zit heel misschien nog wel een inkoopactie in de pijplijn :wink:

4 likes

Ik heb hem wel besteld, ondanks dat het een Quartz is en asymmetrisch en ik graag impulsieve aankopen doe op horlogegebied :joy:

10 likes

Now we’re talking

6 likes

Het asymetrische maakt het in dit geval idd interessant. Ik doe ook mee. Quartz is altijd handig. Gewoon pakken en omdoen zonder gedoe en gezeik en controleren welke datum het is… heen en weer schudden… kroon eruit… rekening houden dat je niet tussen bepaalde tijd de datum mag verzetten… Ik heb nu juist alleen Quartz. :sunglasses:

6 likes