UPDATE Inkoopactie Precista PRS-18 | sailcloth banden

Thanks!!

2 likes

Creatief met:

Toppers.

1 like


Stevig bandje. Moet wel even wennen aan de kleur.
Jammer dat de 2 kepers niet verder van elkaar staan, maar omdat het zo een stevige band is valt het wel mee.

4 likes

Juist daarom wilde ik een derde! Balen. De leverancier heb ik om nalevering gevraagd, wordt vervolgd. Sorry allemaal.

2 likes

Momenteel juist aan de slag met stanleymes, Bison Tix gel en achterzijde lucifer (als spateltje) om de twee keepers op de juiste plek te krijgen en houden. Wordt vervolgd. By the way: wat een horloge, deze Precista PRS 18 Q. Wow!

2 likes

Dat vind ik mooi, als mensen dit ongevraagd, maar wel in mindere of meerdere mate terecht, durven zeggen en daarmee erkenning geven aan een lastig gevoel. Waar heb ik dat nou zo gemist?!

4 likes

Vanmorgen stonden de 2 kepers tegen elkaar :

Nu, na een beetje wriemelen staat de rechtse tot tegen het stiksel. Met dit resultaat :


Perfect dus. :+1:

3 likes

Dat wil ik ook leren!! Top.
Heb je gesneden?

Nee, gewoon de opening waar de kepers inzitten met mijn vinger wat open gewrikt (leek wat dicht gelijmd) en dan de keper zo ver mogelijk tegen het stiksel geschoven.

2 likes

Geweldige tip, bedankt! Dit maakt de band wat veelzijdiger. :+1:

1 like

Prima oplossing, zojuist ook gedaan.:+1::+1:

2 likes

Ik heb de methode van @lencoth gevolgd en dat is goed geslaagd (stanleymes, bison tic gel volgens de trage methode toegepast - 15 minuten wachten alvorens aan te drukken en de keepers op hun plaats gezet).
Dat wrikken / doorduwen had uiteraard ook gekund.

3 likes

Heerlijke vakantie (gehad) met deze precista; volledige review + foto’s volgen.

11 likes

Een duiker die duikt. :+1:

4 likes

Geweldig, kan niet wachten :+1:

1 like

Aan alle kopers van de sailcloth band: een 3e metalen keeper is helaas niet mogelijk gebleken. Te veel kosten, aparte mal maken, maanden wachten etc. Mijn Duitse leverancier komt daarom met deze oplossing: een keeper in hetzelfde materiaal. Helemaal prima. Zodra ik ze binnen heb (kan echt wel weken duren) stuur ik ze per stuk naar jullie toe. Uiteraard zonder kosten.

image005

Gr. Hans

6 likes

De band die je op de Quatro voorziet, is dat dezelfde kleur als die we op de Precista hebben?

1 like

Yes. Het enige verschil is dat de Quattro, mocht hij de verkiezing winnen, het logo van SUBDELTA op de buckle zal hebben.

Oh! Het is QuaTTro en PeLLikaan.
Ben nog niet helemaal mee met die nieuwe spelling.

1 like

:thinking:

2 likes