UPDATE Inkoopactie Precista PRS-18 | sailcloth banden

Je hebt gelijk. Het Italiaanse vier is inderdaad quattro.
Maar zij heeft maar 1 T in haar achternaam :


Verwarrend :wink:

1 like

Haha dat klopt!

Hoi Hans, word de gestraalde kast van de Quattro ongeveer hetzelfde als de eerder bestelde Precista?
Dit topic bestaat al langer dan ik lid ben dus heb niet alle ruim 500 berichten gelezen :roll_eyes:

2 likes

Hoi,

Geeft niks! Ik beraad mij hier nog op, laat mij over de verschillende tinten stralen informeren en kom erop terug. Dat doe ik in het topic zelf, niet hier, om te voorkomen dat zaken door elkaar gaan lopen.

Fijn weekend!

Gr. Hans

1 like

Ok, ben benieuwd wat het gaat worden.
Bedankt voor je antwoord. Ik wou de vraag daar eigenlijk stellen maar ik mag nog niet reageren in dat topic. Zit te wachten op Trustlevel 3🙃

Jij ook een fijn weekend!

1 like

Lekker veel liken en reageren, komt vanzelf.

3 likes

Nog meer?:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat vroeg ik me nu ook al een tijdje af.

2 likes

Even afwachten nog. Klein jaartje en dan zit ie om je pols. Althans, dat hoop ik😇

1 like

Vandaag de quartzen een uur teruggezet. Ook de Precista PRS-18. Liep-precies-maar-dan-ook-precies-tot-op-de-mini-seconde-gelijk. Wow!
Edit: zojuist even gekeken naar de betekenis van ocd.

3 likes

Precisie-OCD + semi-atoomklok = medicijn

2 likes

Ook ik heb de klok teruggezet, maar bij mij verspringt de minutenwijzer zodra ik de kroon in druk. Vervelend genoeg gebeurt dit soms in de ene richting en de volgende keer in de andere richting, dus het is een hele klus om de minutenwijzer exact op de index te laten komen als de secondenwijzer op 12 staat.

Heeft iemand dit ook al voorgehad bij de Precista?

2 likes

Herkenbaar, ik moest hem iets vooruit zetten op de index om hem - na indrukken van de kroon- goed te krijgen. :wink:

2 likes

Zoals met veel uurwerken is het altijd even puzzelen hoe ze reageren op het indrukken van de kroon. Quartz is imho wat wispelturiger dan mechanische horloges. Ik heb bij de Precista ook 3 pogingen nodig gehad om de minutenwijzer goed uitgelijnd te krijgen. Maar de aanhouder wint :muscle:

2 likes

Update: de juiste, langere, needles zijn ontvangen. Nu nog heel even wachten op de sailcloth 3e keeper, verstuur ik alles ineens aan de kopers van deze banden.

Bedankt voor jullie geduld, mede namens mijn leverancier. Dat is trouwens de fabriek van DiModell :wink: zo blijkt uit de afzender… toch leuk om te weten!

Groet en fijne avond allemaal.
Hans

5 likes

Goed nieuws! Bedankt.

1 like

Top, bedankt!
Mvg. Bertjan

1 like

En ja hoor: de keepers kwamen binnen! Inmiddels ben ik het wel gewend dat leveranciers helaas veel beloven en dit niet of laat nakomen. Op mijn beurt kan ik vervolgens pas laat leveren.

Hoe dan ook ik verstuur de correcte needles samen met de keepers zo snel mogelijk kosteloos naar de eigenaren.

Fijne avond!

Gr. Hans

8 likes

Goed om te horen. Dank voor de info.:+1:

2 likes

Ik heb de keeper binnen, Hans @motormuis. Dank je wel!

2 likes