UPDATE Inkoopactie Precista PRS-18 | sailcloth banden

Ik speel wel eens met de gedachte om zo’n fijne Zenith Defy of Heuer 980 terug waterdicht te maken en gewoon lekker als underwater vakantie beater te gebruiken. Volgens mij technisch zeker mogelijk.

M’n oude chrono’s of dressers, das weer wat anders…

Maar deze Precista is natuurlijk een volledig zorgeloze optie.

2 likes

Lassen of kitten.

3 likes

Zo’n Defy was een serieuze 300m duiker in de tijd met schroefdeksel en kroon, volgens mij moet je die niet gaan lassen om een goed resultaat te krijgen hoor :smiley:

1 like

@Motormuis ik doe mee voor een exemplaar.

1 like

Stuur even een pb als je wil, krijg je de info! Of ik pb jou natuurlijk :smile:

2 likes

Nog maar 14 te gaan!

Ja dan krijg je een happy reggae nummer toegestuurd en een knip en plak verhaal over Curaçao, toch @Motormuis? :yum::heart:

2 likes

Hahaha jij hebt het door!!! LOL

Edit; niet over Curaçao, maar de rest klopt!

1 like

@Henrik @Jur doen jullie ook mee?

En 13 to go. Ik krijg RSI.

2 likes

We zijn halverwege!

1 like

Nee: dan moeten we er 1 in de helft hakken. Nog 1 en we zijn over de helft,

1 like

Doe je nou mee?

Kom maar door, ik schrijf me in! :slight_smile:

2 likes

Als iemand echt nummer twaalf wil …

1 like

Zie PB!

1 like

En 11 to go!

Was de eerste inschrijver :wink:

2 likes

Isofrane inkoopactie mogelijk…

Mensen, ik heb mijn contact Rick van AquaDive (partij achter Isofrane) gemaild of we een smerige (mag het % niet noemen helaas) korting krijgen op 20mm zwarte Isofranes met RS buckles (gestraald, machined, de betere versie). Deze kocht ik ook in voor de Periscope destijds, zij het in oranje (@louis).
Ze kosten nu US$167 per stuk (:face_with_raised_eyebrow:) maar ik heb gevraagd om een “nice price” voor wie ook hiervoor wil gaan. Nu we toch bezig zijn zeg maar. Misschien mogen we per individu de kleur wel uitzoeken.

Eerst maar even de prijs afwachten.

9 likes

Klinkt goed Hans. :metal:

1 like