UPDATE Inkoopactie Precista PRS-18 | sailcloth banden

En anders maar een Borealis proberen, mocht Isofrane richting €75-100 gaan.

1 like

Borealis is ook top. Obris morgan moeten we weren. Krengen doen pijn aan mijn baby polsjes.

Niet doen!

1 like

Geheel mee eens. Shitkwaliteit

1 like

Als een Borealis €20 kost en een Isofrane €100, weten de meesten het wel denk ik… Maar eerst maar even de prijs van Isofrane afwachten, voordat ik ga piepen.

1 like

Laten de meesten dan maar die domme beslissing nemen.

2 likes

Isofrane is 100% nummer 1 en elke cent waard. Borealis is nummer 2. The rest are shitters…shittersssssss. (archie)

4 likes

We wachten het zoals gezegd eerst even af Louis. Misschien komt alles goed.

Hier is het setje al compleet! :wink:

1 like

Ik weet zeker dat jouw prachtige wrist shots twijfelaars over de streep hebben getrokken, dus bedankt!

1 like

Kosten klok versus band is toch helemaal scheef. :roll_eyes:

1 like

Ik krijg meerder PB’s met de terechte vraag wat ik eraan overhoud. Dat is enkel een geweldig warm gevoel dat ik dit project mag begeleiden. Geen Eurootje blijft bij mij hangen. Het geld wordt zó naar TimeFactors doorgeschoven.

12 likes

Nou dat is dus ook mijn gevoel, hoe cool een Isofrane ook is. Stel dat die te duur worden in relatie tot de prijs van het horloge, dan is Borealis dus nog een optie. Mag een ander zelf een Isofrane kopen.
Nogmaals: ik wacht eerst even de prijs van de Isofrane af bij 25 stuks ineens.

3 likes

Je loopt trouwens wel valutarisico. Niet veel op korte termijn, maar toch.

1 like

Daarom staat ook in de openingstekst dat ik eventuele koerswisselingen niet zelf zal dragen en kopers misschien een paar Euro extra vraag, of juist wat terugbetaal. Het gaat hier om wisselgeld lijkt mij.

3 likes

Maar het is het totaalplaatje. Voor onder de €400 heb je wel een topset!

4 likes

Doe je ook mee? Gewoon doen joh. Kan jou die €230 schelen man! Koop je gewoon een maand brokken voor je kat in plaats van filet américain. Als je een kat hebt tenminste.

5 likes

Dat is zeker waar.

Sinds ik werkloos ben heb ik de kat opgegeten.:tumbler_glass:
Ik voel de verleiding zeker, maar even niet.

7 likes

Overigens: de Precista PRS-18 is (voor zover TimeFactors het weet) het enige horloge met een NSN-nummer èn COSC-cerfiticaat. Hoe cool is dat?

1 like