UPDATE Inkoopactie Precista PRS-18 | sailcloth banden

Oke, dat mag ik kijk er anders tegenaan.:wink:

2 likes

Like, subscribe & tell your FUCKHEAD friends :joy::joy::joy:

1 like

Wat is een NSN-nummer? Nato stock number?

2 likes

Ieder zijn mening, maar die van @louis is ook een goede. Misschien zelfs beide opties aanbieden :thinking:

1 like

Of een Erica’s Original? Zou een toffe inkoopactie zijn, met een eigen uniek stiksel :sunglasses:

4 likes

Correct. In legers van NATO-landen is het zo dat alle (ALLE!) onderdelen een NSN-nummer hebben. Dat maakt het standaardiseren en catalogiseren mogelijk. Het zijn dus officieel goedgekeurde horloges en alszodanig bij NATO-legers verkrijgbaar (uitzonderingen daargelaten natuurlijk).

Edit: het staat ook voor National Stock Number, omdat de USA, Japan, Nieuw-Zeeland en Australië er kennelijk ook aan meedoen.

De PRS-18 heeft als NSN-nummer: 6645-99-891-0585.

1 like

Als we nu niet oppassen, wordt het een prachtige kerstboom met luxe ballen, maar de kracht van het standaard aanbod is dat de totaalprijs zo verrekte laag kan blijven. Bovendien voel ik er weinig voor om veel extra’s aan te gaan bieden, maakt het complex en voor mij tijdrovend.
Ik wil wel beide rubberen banden (Borealis en Isofrane) bekijken, maar daar houdt het wat mij betreft even op.

3 likes

Jammer, gezien je enorme strijkstok had ik verwacht dat je er meer tijd in zou steken…

4 likes

:smile:

Exact :+1:

1 like

De mail richting Borealis is er nu ook uit. Fingers crossed. :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

3 likes

ik heb nog een Erika’s liggen die er top op zou staan, daarom overweeg ik de Precista… :joy:

heb al een tool quartz, dus nog even een nachtje over denken. Wel top-actie Hans!

overigens: prijs is incl verzending vanuit Engeland naar jou?

1 like

Vette band inderdaad! Ik heb de deal met Eddy dat deze grote zending zonder gekke verzendkosten als geheel naar mij komt en mocht er toch iets aan verzending moeten worden betaald, dan draag ik die persoonlijk. Het gaat mij om de fun. Ik spaar namelijk geen geld, ik spaar herinneringen.

Edit: en ik ga voor Miss World 2018.

12 likes

Houd je het wel een beetje geloofwaardig. :sweat_smile:

4 likes

Het is echt 100% eerlijk waar. Zo zit ik erin. Wat is er nu mooier dan bezig zijn met je passie (het is allang geen hobby meer) en er een grote glimlach aan over te houden?

Kort verhaaltje, vrij vertaald vanuit het boek “4 hour work week”:

Miljonair viert vakantie in Mexico en ziet een vissersbootje de kade naderen.
M=Miljonair
V=Visser

M: hoi
V: hoi
M: goede vangst gehad vandaag?
V: ja, gaat wel, 3 grote tonijnen
M: 3? zaten er niet meer?
V: jazeker, maar het is mooi geweest voor vandaag.
M: je wil toch rijk worden, of niet dan? Zo word je nooit miljonair!
V: maar dat is helemaal niet mijn wens.
M: maar als je wat langer vist, vang je er zó 6 en als je dat een paar jaar volhoudt, kan je van de extra winst een extra boot kopen, bemanning huren, en dat een paar keer herhalen. Voor je het weet zit je ergens in Manhattan in een duur kantoor aan de drank en dan ga je maar rustig genieten.
V: ik hou 1 tonijn zelf, geef er 1 aan mijn arme ouders en verkoop er 1 op de markt, zodat ik dadelijk een fles wijn kan kopen en nu al met mijn vrouw ga genieten. Daar hoef ik geen 40 jaar stress, bedrog en verloren jaloerse “vrienden” over te doen. Fijne avond nog.

26 likes

mooie, ik ken hem.:wink:

1 like

3 likes

Update over Borealis (ja, nu al!): als we er 25 afnemen, kost hij geen €21,25, maar €19,12. Een korting van 10% dus, omdat hun marges (begrijpelijkerwijs) erg dun zijn.

Ik wacht zoals aangegeven ook even de prijs van de officiële Isofranes af en leg dan de keuze voor de band democratisch voor.

Edit: ook hiervoor geldt dat het om een actuele omrekening van USD naar EURO gaat, dus eventuele fluctuaties bereken ik wel door, al zullen zij minimaal zijn.

5 likes

Topper ben je. :ok_hand:

1 like

Heeft Timefactors eigenlijk geen fatsoenlijke rubber strap in het assortiment?

1 like