Update NA: Ook een laatste aankoop 2015

Op de valreep van 2015 toch ook nog maar een paar centen uitgegeven (scheelt weer 1,2%) en heb ik zojuist toch wel een soort-van-graaltje besteld. Zodra hij binnen is volgen de foto’s. Nu slechts een klein tipje van de sluier.

1 like

Tag Heuer

1 like

:thumbsup:

Prachtige aanwinst, proficiat. Wat een leuke manier om 2015 af te sluiten :smiley:

1 like

Schitterend! Ben benieuwd naar de foto’s als het horloge gearriveerd is.
Alvast veel voorpret toegewenst :grinning:

1 like

Tag Heuer Cal 6.?
Deze soms? http://www.wwwatches.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2700&Itemid=17

1 like

Dat is 'm inderdaad. :blush:

2 likes

Schitterend!

Mooie klok, ook knap geraden. Ik zat ergens in het bos te zoeken :sweat_smile:

Ik heb nog deze Omega gescoord, komt begin volgend jaar :yum:
[URL=http://s356.photobucket.com/user/MotoSkooly/media/OmegaDynamic_zpsovgaeldp.jpg.html][/URL]

4 likes

Ik ken hem. Ik heb hem ook eens om de pols gehad. Maar toen koos ik toch voor een Rolex Explorer II.
Erg mooi ding hoor. Gefeliciteerd alvast.

Een explorer II is nog wel even doorsparen vanaf een Cal.6. Die zit er nog even niet in voor mij.
Edit: helaas

Ik denk dat de cal 6 net als de explorer een toekomstig icoon zal zijn. Wat een prachtige wijzerplaat!

1 like

Deze is een Tag Heuer Calibre 6 ,was ook van plan deze aan te schaffen maar niet gelukt en iets anders in plaats gekocht
Mooie smaak hoor :+1:

1 like

Wow, geen kattepis deze TH!

1 like

Veel plezier ermee!

1 like

Prachtig, veel plezier ermee.

1 like

Mooi man gefeliciteerd .

1 like

Hehe, daar is’tie dan eindelijk. Laatste aankoop van 2015, maar voordat de betaling binnen was bij chrono24 en hij uiteindelijk werd afgeleverd moesten er dus nog 8 volle dagen overheen gaan.
De verkoper kwam uit het VK, maar hij is uiteindelijk geleverd door een dealer uit Vilnius (wel official AD leerde het internet mij gelukkig).
Ik ben er erg blij mee. Met 39 mm nog goed te doen voor mijn tanige polsjes, zelfs met die toch wel breed uitstaande lugs van de Carrera.
De eerder toegezegde plaatjes:




8 likes

Werkelijk prachtige klok, veel plezier met de aanwinst!

1 like

Beautyful !!
Dat is zeker genieten.

1 like