Update: service foto's Rolex Explorer II

Gewoon een knappe DJ nemen … :wink:

Die zijn wel mooi maar iets klassieker en dus een ander soort horloge. En persoonlijk houd ik niet van te dunne horloges en dat is die JLC volgens mij wel.
Je moet in die prijsklasse wel wat om de pols hebben vind ik persoonlijk :wink:

Onder andere Piaget maakt van die extreem dunnen automaten maar dat vind ik toch echt alleen voor onder een net pak.
Dan toch liever een dikkere sportieve Rolie.

Ik draag vaker nette kleding (werk) dan casual. JLC vind ik dan weer te dressy om casual te dragen. Een Datejust voldoet voor beiden (vooral op oysterband). Maar de mijne heb ik net verkocht (had overigens jubilee, weer net wat dressier).

Nog steeds geen knoop doorgehakt. Wel een tudor chronograaf gekocht. Maar dat was het duidelijk niet. :frowning: Is ook weer vertrokken.

Mijn god…wat knap. Je zoekt al sinds mei.
Ik bedacht vorige week woensdag “ik wil een 16610”…
Volgende dag ritje noorden gemaakt en gekocht.
Ik ben zo impulsief :neutral_face:
Zal nooit rijk worden :laughing:

1 like

Hou maar op. Gisteren dacht ik weer aan dit topic en nu kriebelt het weer. Kan nooit lang duren! Ga morgen kijken naar een 2001 witte Exp 2, volgens mij met drilled lugs én SEL. Topcombi, zoals ik eerder ook al aangaf graag te willen hebben. Helaas geen doos en papieren, maar dan hou ik wat extra over voor mijn vakantie in oktober :slight_smile:

Van marktplaats zeker?

Ik zou altijd wat meer uitgeven en voor een horloge met papieren gaan.

Daarnaast ben ik persoonlijk meer gecharmeerd van een zwarte variant (met lugholes), maar een witte is natuurlijk ook erg mooi.

Ik heb een 16570 en ik kan hem je echt aanraden. By far het lekkerst dragende horloge dat ik heb en heb gehad.

Ik krijg van mijn virusscanner een malware melding van deze foto (althans van de URL).

Vals positief?

Groet,

Tecco

Wat is SEL?

Solid endlinks

er staat er net eentje te koop op 2dehands.be geloof ik …

Ben ik met je eens, maar ook zonder papieren raak je er wel weer af hoor. Zelf hecht ik iig niet aan doos etc.

Ik vind de witte na veel wikken en wegen toch meer karakter hebben dan de zwarte. Die lijkt qua plaat enorm op de GMT Master II.

Jep, staat er sinds vorige week op geloof ik. Puur toeval dat het een drilled lugs met SEL model is…

Kwijt raak je hem inderdaad zeker weer, maar box en papieren verdienen zichzelf gemakkelijk terug en geven veel mensen (terecht of onterecht) vertrouwen in herkomst van het horloge.
Daarnaast kan het ‘kwijt zijn’ van papieren iets aangeven over de vorige eigenaren. Want zeg nou zelf, wie koopt er nu een mooie en dure Rolex en mikt dan de papieren weg…
Voor die paar honderd euro extra zou ik het dus wel weten.

En een mooie witte is ook super natuurlijk!

De mijne zegt hallo…

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Toen ik nog geen echte WIS was, heb ik ook een paar horloges gehad, waarvan ik de ‘verpakking’ direct weg gooide…

Bovendien laat ik hem direct servicen en heb ik die bon er bij straks. Maar eerst maar eens bekijken zo.

Haha staat die er al sinds mei op? Wordt komende week bij mij bezorgd :joy::joy::joy:

Ook al…? Hm. Avast hier, zou dat er mee te maken hebben?

Snelle update!

9 likes