Positief:
-leesbaarheid van de dial. Prachtig contrast.
-gewicht en formaat. Niet zo lomp zwaar als mijn Steinhart ovm en niet te overdreven groot aanwezig. Vind 42mm in de regel te groot, dus deze is met 39? 40? mm prima. Bovendien is hij erg plat, waar ik blij mee ben.
-complicaties. Voor de prijs erg ruim: automatisch uurwerk, date en GMT, met een behoorlijke WR.
-wijzers, dat zwart ziet er erg robuust uit. Zijn het witgouden wijzers etc of RVS?
-staat van het horloge. Uit 2001 maar ziet er prima uit. SEL band en lugholes, de combi die ik het liefst wilde. Garantiekaart zit er ook bij met de juiste serial
Minder:
-welke idioot plakt er een loepje op een vergeet dan een anti-reflectie coating? Dat kreng spiegelt als een gek. Datum is beter te lezen zonder loep lijkt me.
-gesp van de band voelt goedkoop aan en de micro-adjustmentgaatjes ziten te ver uit elkaar.
Al met al erg blij mee, ben benieuwd hoe lang we het samen volhouden. Ik blijf een flipperkast.
Supermooie klok , en de loupe kan er toch af heb ik wel eens gehoord?
Ik heb zelf een GMT uit 2015 en die heeft witgouden wijzers,ik meen dat ze dat pas enkele jaren hebben.
Kun je misschien wel achter komen op het Rolex forum.
Even uit elkaar gehaald en een tandenborstelbeurtje gegeven. En met het kleine lensje wat foto’s gemaakt. Ik hou wel van die details als kleine randjes en de zeer strakke afwerking.
Over een paar weken ga ik naar China, heb de gmt al op daar ingesteld. Voorpret!
Dank aan iedereen die me tips en info hebben gegeven in dit topic.