Helemaal eens, ik kan er ook echt niet aan wennen - helaas. Is het goed te doen om een glaasje te vervangen?
Verder een van de mooiste rolexen - understated mooi.
Helemaal eens, ik kan er ook echt niet aan wennen - helaas. Is het goed te doen om een glaasje te vervangen?
Verder een van de mooiste rolexen - understated mooi.
Proficiat!
Leuk vooruitzicht , neem je wandelschoenen mee voor op de chinese muur.
Kun je trouwens wel de hele dag aan , de straten zijn soms glad door de spuug.
Maar zonder gekheid ,een fantastisch mooi land, je moet er een keer geweest zijn.
Doosje is niet origineel.
Stond ook bij de advertentie meen ik.
Mooi klokkie verder. Veel plezier ermee
Niet origineel bij deze Exp2 idd, heb geen idee of het een origineel Rolex doosje is?
Mooie aanwinst hoor, wit is het nieuwe zwart het is dat ik al een gmt in de collectie heb maar anders kwam deze ook op de wishlist. veel plezier er mee.
Horloge is terug van service!
Glas is vervangen door een nieuwe, waardoor mijne nu ook het rolex kroontje in het glas heeft. Oude sloot op de en of andere manier niet goed meer af. Absurde prijzen vraagt rolex voor die onderdelen…
En de service zelf natuurlijk
En nu issie weer hier!
Lekkerrrr!
Mooi hoor, dat geeft zeker weer een fijn gevoel !
Mooi
Vind de foto’s ook erg smakelijk om naar te kijken !!
Super.
Pieter.
Erg mooi, genieten!
mooie fotos
altijd leuk om te zien
Ziet er weer goed uit idd. Mag ik vragen wat Rolex rekent voor zo’n nieuw glaasje? Ik dacht dat saffier zelden tot nooit vervangen hoefde te worden (mits niet beschadigd natuurlijk).
Klopt, dit glas zat echter niet lekker tussen bezel en pakking. Geen idee hoe dat mogelijk was… Maar blij dat ie vervangen is, kan ik met een gerust hart zwemmen.
Een nieuw saffierglas origineel Rolex kost 345 Euro. Ik vind het behoorlijk aan de prijs. Maargoed, kan er weer jaren tegenaan als het goed is.
Waar is jouw horloge geweest dan? Ik weet niet beter dan dat een glas al enige jaren 220 euro kost.
Of het was 300, dan zou ik de factuur er even bij moeten zoeken, ik dacht 345 incl pakkingen. Hij is bij Hub geweest. Had overigens ook W&V nog gebeld voor een glaasje, die rekenden ongeveer 330-350 incl montage. 300 voor los glas geloof ik. Dus volgens mij zijn de prijzen gestegen tov wat je gewend bent!
W&V kom ik ook meestal. Daar kreeg mijn Dj een nieuw origineel glas voor 220 euro (kostprijs glas) en verder groot onderhoud. Inclusief montage en pakking zal het dan inderdaad wel rond de 300 komen ja.
Wat moeten we hier mee?
Plexi of Saffier?