Update Speedmaster pro

Voor mij verrassend, maar misschien al oud nieuws voor sommigen: Omega heeft de Speedmaster Pro een update gegeven. Ik zie op de website in ieder geval alleen de nieuwe versie: http://www.omegawatches.com/collection/speedmaster/moonwatch/presentation/speedmaster-professional

Ik zie ref. 35705000 niet meer bij de huidige collectie zitten. Voor zover ik kan zien heeft de nieuwe versie een andere doos en een nieuwe band. Oh ja, en een nieuwe prijs… Wat vinden jullie van deze move van Omega?

Er zit geloof ik een luxere doos en wat prulletjes bij, waardoor de prijs een paar 100 euro gestegen is.

Leuk pakket zo

Mooi… de 3570500 stond op mijn lijstje, vnml vanwege het zicht op het uurwerk aan de achterzijde. Nu op zoek naar een “winkeldochter” :wink:

wel gaaf voor de beleving vh klokje. maar t prijskaartje is er wel n stuk forser door geworden…

ook de versie met lederen band (die dus niet profiteert vd nieuwe metalen band) zal vast flink in prijs zijn gestegen >X
las dat de listprijs vd stalen band met hesalite nu op 3950€ zit ::o

ook de versie met saffier lijkt de update te hebben gehad.

blij dat ik em voor de verandering al heb. want hoewel ik zo n setje wel kan waarderen voor de beleving, gaat t me meer om t horloge. dus als ik mag kiezen, liever meer centjes over voor n ander klokje ipv n mooi moonwatch doosje.

Zo slim, die marketing van Omega. Dit heet value creation, hoe de beleving van het product nog verder te versterken. Voegt helemaal niets toe. Of zou Neil Armstrong in een verloren uurtje hebben liggen pielen om er een ander bandje aan te zetten?

Ik vind het wel een heel mooi pakketje zo. Natuurlijk onzin want je koopt een horloge om het horloge. Goede marketing!

Het stimuleert de beleving tijdens de aankoop en bij het in gebruik nemen. Daarna verdwijnt zo’n doos meestal toch in de kast

Slim, mooi, gaaf!

::o:}:):)-D:~

Zeker, nu wachten op de koper die 4K neertelt en hem binnen een halfjaar voor 2.5K verkoopt…

Wel jammer dat ze bij die enorm ver uitstekende end links zijn gebleven.

Modern:

Vroegâh:

Die laatste end links (de oude) zijn toch veel mooier?

Die met saffierglas aan voor- en achterzijde is de 35735000, is volgens de Omega app nog steeds verkrijgbaar (net als de 35705000 trouwens). Ze hebben met de nieuwe doos alleen andere referentie nummers gekregen.
Ik kan geen verschil in de metalen banden ontdekken trouwens…

Oeffff, PRACHTIG!!! (tu)(tu)Als ik deze toch een keertje kan bemachtigen, is er weinig wat daar nog overheen komt:}

Ok, dus wat jullie betreft is dit nog steeds de Moonwatch en leuke marketing. Ik heb/had het gevoel dat met het wegvallen van de ref. 35705000 de magie ook een beetje weg is. Maar mss ligt dat aan mij.

Ik vind het een prachtige box en de band zal waarschijnlijk goed/beter zijn, maar ik heb hier toch mixed feelings bij. Beetje melkkoe gevoelens.

Henkjan91 Schreef:

Wel jammer dat ze bij die enorm ver uitstekende
end links zijn gebleven.

Die laatste end links (de oude) zijn toch veel
mooier?

De nieuwe zijn mooier gemaakt, maar de ouwe lopen beter met het horloge mee. 1 van mijn heikelpunten voor jaren van de Speedy waren idd de ver uitstekende end links. Ik kijk nogal tegen de zijkanten van de 1e schakels aan. Bij de SMP band loopt alles juist soepel over.

Mauzer Schreef:

Slim, mooi, gaaf!

http://www.omegawatches.com/fileadmin/templates/pp
/moonwatch/img/box.jpg
::o:}:):)-D:~

Ja, maar wat die paperweight daar tussen doen :S

Das voor mij echt de druppel van ZWAAR gebakken lucht :+

De velcro band daarentegen vind ik wel een leuke toevoeging.

Maar net als met de Longines Legend Diver box, denk ik dat je bij de unboxing echt een WOW-gevoel krijgt.

supah Schreef:

Ok, dus wat jullie betreft is dit nog steeds de
Moonwatch en leuke marketing. Ik heb/had het
gevoel dat met het wegvallen van de ref. 35705000
de magie ook een beetje weg is. Maar mss ligt dat
aan mij.

Ik vind het een prachtige box en de band zal
waarschijnlijk goed/beter zijn, maar ik heb hier
toch mixed feelings bij. Beetje melkkoe gevoelens.

Tja, als purist kan ik het me voorstellen. Maar voor mij heeft ie nog genoeg pedigree. En dat ze nog vasthouden aan hesalite… voor mij een no-go, maar respect dat ze er aan vasthouden.

Enige wijziging aan de band is dat de band nu geschroefd is in plaats van splitpennen. Als je kijkt naar de andere chrono’s van Omega, dan was de Speedmaster ook te goedkoop (relatief gezien)

Heb de doos in de US al in t echt gezien. Geheel ziet er erg strak uit en de extra banden zijn ook leuk.

Erik de Gast Schreef:

Die met saffierglas aan voor- en achterzijde is de
35735000, is volgens de Omega app nog steeds
verkrijgbaar (net als de 35705000 trouwens). Ze
hebben met de nieuwe doos alleen andere referentie
nummers gekregen.
Ik kan geen verschil in de metalen banden
ontdekken trouwens…

Op de volledige site staat er nog enkel de 311.33.42.30.01.001 sapphire leer en 311.30.42.30.01.006 sapphire staal staan. En die laatste is toch echt met schroefjes

Hier een supersize plaatje http://montrez.biz/product_images/large/1410023728.jpg

Erik de Gast Schreef:

Die met saffierglas aan voor- en achterzijde is de
35735000, is volgens de Omega app nog steeds
verkrijgbaar (net als de 35705000 trouwens). Ze
hebben met de nieuwe doos alleen andere referentie
nummers gekregen.
Ik kan geen verschil in de metalen banden
ontdekken trouwens…

Op de volledige site staat er nog enkel de 311.33.42.30.01.001 sapphire leer en 311.30.42.30.01.006 sapphire staal staan. En die laatste is toch echt met schroefjes

Zeer leuke update gave box, toffe experience die ik achteraf toch zou kopen maar wrs in mindere prijsklasse

Gebakken lucht tja tja, de prijs is wel ff slikken. Ik had liever ook de verstelbare sluiting gezien voor deze prijs. Anderzijds als je kijkt naar andere topmerken en haar cult klokken is de speedmaster altijd nog netjes betaalbaar gebleven.

Het referentienummer is wat lastiger te onthoudbe maar omega heeft de speedy al veel vaker qua ref. veranderd