*update* Stand van zaken na ruim een half jaar flipperen

Ik hou je op de hoogte van de bevindingen :wink:

Voor het idee van de looks de Certina even op de (te smalle) 20mm Heuer stijl bandjes van JB10 gezet.

1 like

Fraaie verzameling. Ben benieuwd hoe de Aevig je straks bevalt.

gr, HJR

Die DS is ook affengeil.
Vootal op het zwarte leer met rode gaatjes.

Mooi hoor, vooral die helson :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vind de Helson erg gaaf!!

1 like

Update 9 juli: rust in de kist. Echt waar? Echt waar.

De Certina DS Limited, Aevig Huldra, Hamilton QNE, staan in de etalage, vandaag of morgen komt daar de Makara Sea Turtle bij. De Helgray Silverstone gaat dat zodra hij binnen is ook de verkoop in. De Casio MTG heb ik uit de verkoop gehaald omdat de prijs in een categorie zou belanden dat ik hem liever aan een vriend weg geef en dat ga ik dus ook doen.

Er zijn nog twee klokjes in bestelling en als die binnen zijn, gaat de kist op slot. Dat wil zeggen, geen geflipper meer, geen aankopen, geen verkopen.

Collectie per half juli (tot in ieder geval 1 september, ja lach maar jongens, ik ga het echt proberen :wink: ):

Dresser: Seiko Cocktail

In principe op donkerblauwe croco met constrasterende stiksels, maar heb ook donkerbruine en coganc variant van deze band.

Racing: Tissot PR516 GL

Op custom made strap van JB10

Diver: Helson Skindiver

Op shark mesh, rubberen ISOFRANE of (zoals op deze foto) op de 7T2Strap.

Military/Field: Dagaz CAV-1 type 2 (moet nog binnen komen, dus foto van web)

Op ZULU/NATO of Hadley Roma Cordura

Beater: Seiko Monster Dracula SRP313

Op stalen bracelet of honkbal band van Ko

Digital/sports: Casio G-Shock GWX-5600 -1JF (moet nog binnen komen, dus foto van web)

3 likes

kijk hem gaan die gast

2 likes

Leuk, ben benieuwd of je dat gaat lukken. Alhoewel we zijn weer bij 1 september aanbeland voor dat je het goed en wel doorhebt. Succes :wink:

Ik ben al aan het zoeken naar een andere hobby voor al die tijd die ik straks over houd. Hoe doe jij dat eigenlijk? Welk alternatief tijdverdrijf is er in huize Monaco gevonden? Ik denk zelf aan dit soort dingen voor mijzelf:

1 like

6 likes

Inderdaad een goede volgende hobby!

Mag ik vragen waarom je de Steinhart OVM 2x weg hebt gedaan, wat beviel er niet aan?

Kleur indices/wijzers denk ik. Was op zich echt niks mis mee hoor. Wilde gewoon stapje hogerop de duik klokjes ladder (Halios, Helson etc.)

Wat zal het rustig worden op het verkoopgedeeltešŸ˜œ!

1 like

Eerst nog de onvermijdelijke advertenties van de vertrekkers dus de rust is er pas over een paar weken :wink:

In verband met het door mij op rare wijze niet geziene glossy karakter van de door mij gepresenteerde G-shock in mijn ā€˜rust in de kistā€™ verzameling, wordt deze toch gewijzigd in een andere:

1 like

@Monaco: oh man, heerlijkā€¦ :smile: en wat vindt je vriendin ervan?

Bedoel je die linker of die rechter? We kunnen ze eerlijk gezegd zelf ook vaak niet uit elkaar houden.

Achā€¦ geeft niks natuurlijk.

1 like