*update* Stand van zaken na ruim een half jaar flipperen

Helemaal niets mis met deze collectie! Maar heb er wel een paar zien vertrekken bij jou uit de horlogekist die ik misschien zelf toch had gehouden… Goed bezig! :smiley:

Zoals daar zijn?

De gevalletjes ‘bijna mogen blijven’ waren: Victorinox Inox, Halios Tropik, Aevig Huldra en Halios Delfin. De rest was vrij eenvoudig.

Ik wist niet dat SuperC zijn naam had verandert. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ben zijn brother from another mother… (hij is die kleine)

1 like

HiHi, voorlopig heb je nog een aardige achterstand in te halen. :grinning:
Maar … potentie, potentie duidelijk aanwezig. :smile:
En… het gaat niet alleen om kwantiteit maar ook om kwaliteit, dus nog een lange weg te gaan. :+1:

Yep. Nog geen dwellers hier in de kist te bekennen… :wink:

Hier ook niet hoor! kan ook een bewuste keuze zijn. :relaxed:

Nou en of dat een bewuste keuze is haha!

Anders blijf ik aan de gang, ik vind dit een leuk segment zo (tussen 300 en 700 euro), genoeg in te beleven en te ontdekken!

1 like

Kijk wel uit, bij mij was het ook een meertrappen raket en is idd gestopt bij max. 1.200 eu per klok, maar maal tig kom je ook weer voor een dilemma te staan. :sunglasses:
En dan bedoel ik terug naar “goedkoop” en minder of,… high end.
Ben er zelf nog niet uit. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Gevaarlijke hobby dit. Je begint met een F-91W en je eindigt met een Nautilus.

2 likes

Heb je @SuperC zeker nog nooit ontmoet :smile:

2 likes

Brrr… net The Walking Dead aan volgen. Best creepy…

De incoming Dagaz wordt toch een andere:

1 like

En het is nog lang geen september.

Maar ik houd graag je advertenties in de gaten. :slight_smile:

Ho ho, een incoming wisselen mag gewoon hè :wink:

Haha!

Er komen nog twee advertenties bij komend weekend.

En daarna een voorstel topic van de Thunderbolt, eentje van de gshock misschien. En dan wordt het heel erg stil. Quartz maandag, woensdag topic en vrijdag plaatjes dag. Verder niet (geen Russen en handopwinders).

Hoewel… Orient saturation diver… Toch een mooi ding :wink:

1 like

Dit spel mag je aanvullen met eigen spelregels. Ik geniet er wel van. Op één of andere manier pak jij altijd leuke klokjes die niet bekend zijn (bij mij in ieder geval).

1 like

Ik zie dat ook als mijn taak op het forum. Inspireren (al die voorstel topics) en faciliteren (de verkoop topics) van mede forum leden in het kennis maken met en bezitten van mooie bijzondere betaalbare horloges. Ik heb het al vaker in besloten kring gezegd (schrijf maar op):

Ik flipper niet alleen voor mijzelf! Hahaha :slight_smile:

1 like

Ik heb er in ieder geval één keer gebruik van gemaakt (SKX009), ik sluit een vervolg niet uit. Maar goed, er staan nog zoveel zaken op het lijstje…

1 like

Daar heb ook ik al gretig gebruik van gemaakt :slight_smile:

1 like

Mooie horloges, maar ik vind het allemaal nog wel meevallen. Er kan nog veel meer bij! :wink: :smile:

1 like