Update van mijn Maurice Lacroix Masterpiece pagina

Onlangs heb ik (eindelijk) mijn pagina van Maurice Lacroix Masterpieces ge-updated (of is het up-gedated?) In ieder geval, de nieuwere modellen staan er nu ook bij.

Ik ben nog steeds zeer enthousiast over de Masterpieces, maar ML is nu wel behoorlijk in het hogere marktsegment terechtgekomen met zijn Manufacture modellen. Mijn voorkeur hebben de oudere gelimiteerde modellen met historische uurwerken.Deze horloges zijn nu nog steeds vaak onverwacht prettig geprijsd.

En de Calendrier Retrograde is en blijft een van de allermooiste horloges die er in de afgelopen 10 jaar gemaakt zijn.

Voor geïnteresseerden, het overzicht staat hier:
http://members1.chello.nl/~h.mennink//watches/_private/maurice%20lacroix%20masterpiece.htm

Prachtige site Hans ! (tu)

Door dit te lezen (in sneltreinvaart, maar straks ga ik het in detail lezen),ga ik zeker m’n “verouderde” kijk op dit merk moeten herzien.

Ik vond het totnogtoe maar een “middenmerk” waar ik niet zoveel aandacht aan besteedde… Maar nu, na het zien van al dat moois en de toelichtingen…

Met Bewonderende Groeten,

Chris.

Ben d’r ook eens in TGV-modus over heen gegaan, maar ik ga het eveneens strakjes uitgebreid lezen - eerst de netwerkperikelen van mijn dochter’s laptop trachten op te lossen.

Jouw uiteenzettingen zijn altijd een waar plezier om te lezen.
Destijds heb ik ook erg genoten van de CITIZEN worldtime review ! (tu)

En nog één pluspunt: de lokale horlogemaker in onze gemeente heeft veel Casio, Festina, Rodania, Tissot…maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr…zijn “topmerk” is Maurice Lacroix ! :wink:

Prachtig overzicht, schitterende horloges!
Onderhoudt u meer van dergelijke pagina’s, indien ja welke?

Hartelijk dank voor deze in ieder geval,
Gait

Gait Schreef:

Prachtig overzicht, schitterende horloges!
Onderhoudt u meer van dergelijke pagina’s, indien
ja welke?

Hartelijk dank voor deze in ieder geval,
Gait

Yep, als ze nog online staan, zet ze hier dan eens op een rijtje.
Zonde van al het werk - laat iedereen meegenieten ! :wink:

Prachtige site Hans, dat heb je mooi gedaan.
Er zitten bijzonder mooie exemplaren tussen, zeker een merk om eens goed in de gaten te houden komende tijd.

Ik was even lekker aan het klikken op je sjijt.

En de volgende link doet het niet :slight_smile:

ML106-7 Masterpiece le Chronographe (Manufacture) Squelette ** CURRENT MODEL **

Mooi overzicht!

Groeten van een Masterpiece Peseux 7046 eigenaar.

wielhelm Schreef:

En de volgende link doet het niet :slight_smile:

ML106-7 Masterpiece le Chronographe (Manufacture)
Squelette ** CURRENT MODEL **

Merci, ik zal t.z.t. nog het een en ander aanpassen.

Mooie site Hans. Een walhalla voor de ML liefhebbert:D