Onlangs heb ik (eindelijk) mijn pagina van Maurice Lacroix Masterpieces ge-updated (of is het up-gedated?) In ieder geval, de nieuwere modellen staan er nu ook bij.
Ik ben nog steeds zeer enthousiast over de Masterpieces, maar ML is nu wel behoorlijk in het hogere marktsegment terechtgekomen met zijn Manufacture modellen. Mijn voorkeur hebben de oudere gelimiteerde modellen met historische uurwerken.Deze horloges zijn nu nog steeds vaak onverwacht prettig geprijsd.
En de Calendrier Retrograde is en blijft een van de allermooiste horloges die er in de afgelopen 10 jaar gemaakt zijn.
Ben d’r ook eens in TGV-modus over heen gegaan, maar ik ga het eveneens strakjes uitgebreid lezen - eerst de netwerkperikelen van mijn dochter’s laptop trachten op te lossen.
Jouw uiteenzettingen zijn altijd een waar plezier om te lezen.
Destijds heb ik ook erg genoten van de CITIZEN worldtime review ! (tu)
En nog één pluspunt: de lokale horlogemaker in onze gemeente heeft veel Casio, Festina, Rodania, Tissot…maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr…zijn “topmerk” is Maurice Lacroix !
Prachtige site Hans, dat heb je mooi gedaan.
Er zitten bijzonder mooie exemplaren tussen, zeker een merk om eens goed in de gaten te houden komende tijd.