Update van Timefactors deel II (enkel OT indien mogelijk)

Vind de ook aangekondigde Precista PRS-45 met het Seiko NE88 uurwerk bepaald niet onaardig. Met 40mm een beschaafde maat, maar wel wat hoog. Hierbij een tekening van hoe hij er mogelijk gaat uitzien:

5 likes

Toch een te hoog daytona hommage gehalte wat mij betreft.

Mooi maar dik? Of dik maar mooi?
Conclusie: nee.

2 likes

Alle gekheid op een stokje, er komt ook een opvolger of nieuwe incarnatie van de PRS-10:

Ziet er wel interessant uit, ben alleen benieuwd naar de prijsstelling gezien de oude op het laatst iets van 115 pond was.

1 like

Zo! Die is lelijk zeg.

5 likes

Ik vind hem niet interessant, ongeacht de prijs. TL- verlichting in een horloge, dat verzin je toch niet.

1 like

Dat was in 1848. Reken nu maar op 3x dat bedrag en dan nog is het een koopje denk ik. Best interessant ontwerp, goede specs.

1 like

dikke smith

:rofl:

2 likes

Te korte lugs, verder wel netjes :slight_smile:

1 like

Lugs lopen schuin; aan de bovenkant zie je een grijs gebied waar ze in bovenaanzicht nog iets doorlopen. Anders wordt het idd lastig bandje plaatsen…

1 like

Dacht ik, maar valt waarschijnlijk mee dan :+1:

Kwam op Uhrforum.de een andere impressie tegen:

@hplooijer: Dat is heel iets anders. Ik heb het plaatje van iemand gekregen. Maar het is duidelijk dat we ernaast zitten. Dit zal de “New Smiths chronograph PRS-32 with Seiko automatic movement, panda dial and reverse panda dial versions - expected early 2019” zijn. Maar ik durf niet niets meer stelligheid te beweren :wink: Bedankt voor de correctie! :+1:

1 like

Dank je !!!
Ik liep te twijfelen over het wederom kopen van een Timefactors horloge, maar nu ik deze Daytona hommage zie, weet ik zeker dat ik genezen ben :joy:

Rob, heb je de twee bovenstaande reacties gelezen? :wink:

2 likes