mijn vriendin had een zondagje Rotterdam gepland (niet horloge gerelateerd), nou is daar “de” marathon, dus dat gaat niet door, dus dat geeft perspectief voor de onderhandelingen.
Heeft een van jullie een idee welke stad a.s. zondag qua horlogewinkels (die open zijn) een beetje leuk is? Het moet, wat mij betreft, een beetje liggen tussen Vlissingen, Den-Haag, Utrecht, Nijmegen, Eindhoven.
Van de genoemde steden ken ik Utrecht en Den Haag het best. Als ik uit deze twee steden zou mogen kiezen, puur horloge gerelateerd, zou ik voor Den Haag kiezen. Daar heb je een aantal goede juweliers zitten…
Rotterdam is juist onwijs gezellig met de marathon joh! Neem je meissie gewoon mee, beetje leuren en sleuren langs de coolsingelt, pakt een pilsie op straat. Waar ken dat nou nog?
In Den Bosch is het a.s. zondag ook koopzondag. Daar zijn verscheidene bekende juweliers, zoals o.a. Schaap & Citroen en ook Pieter Jacobs, die veel mooie tweedehands horloges heeft
Maar daarnaast is Den Bosch een heerlijke Bourgondische stad met gezellige kroegjes, restaurantjes, mooie straatjes en leuke winkeltjes. Het Noordbrabants Museum. Zeer het aanbevelen waard!
Ik heb er meer dan tien jaar gewoond- midden in het centrum- en me geen moment verveeld!
Er is daar genoeg te lopen. Er komen hordes mensen voorbij gelopen / gestrompeld! Op kwartiertje lopen van Coolsingel heb je ook Van Willigen zitten. Op de Schiekade. Ligt niet op Marathonroute geloof ik, dus wat rustiger.
Als je het haalt,heel Nederland trekt morgen richting kust en Keukenhof.
Ik zou de andere kant opgaan.
Wel wat uit de richting maar Maastricht is top,zat juweliers,zowel vintage als midden-en topsegment horloges gezien daar.