Update- Welke stad a.s. zondag?

Hola,

mijn vriendin had een zondagje Rotterdam gepland (niet horloge gerelateerd), nou is daar “de” marathon, dus dat gaat niet door, dus dat geeft perspectief voor de onderhandelingen. :smile:

Heeft een van jullie een idee welke stad a.s. zondag qua horlogewinkels (die open zijn) een beetje leuk is? Het moet, wat mij betreft, een beetje liggen tussen Vlissingen, Den-Haag, Utrecht, Nijmegen, Eindhoven.

Aanbevelingen worden erg gewaardeerd!

1 like

Van de genoemde steden ken ik Utrecht en Den Haag het best. Als ik uit deze twee steden zou mogen kiezen, puur horloge gerelateerd, zou ik voor Den Haag kiezen. Daar heb je een aantal goede juweliers zitten…

2 likes

Mee eens!

1 like

Rotterdam is juist onwijs gezellig met de marathon joh! Neem je meissie gewoon mee, beetje leuren en sleuren langs de coolsingelt, pakt een pilsie op straat. Waar ken dat nou nog?

8 likes

Amsterdam

3 likes

In Den Bosch is het a.s. zondag ook koopzondag. Daar zijn verscheidene bekende juweliers, zoals o.a. Schaap & Citroen en ook Pieter Jacobs, die veel mooie tweedehands horloges heeft :relaxed:

Maar daarnaast is Den Bosch een heerlijke Bourgondische stad met gezellige kroegjes, restaurantjes, mooie straatjes en leuke winkeltjes. Het Noordbrabants Museum. Zeer het aanbevelen waard!

Ik heb er meer dan tien jaar gewoond- midden in het centrum- en me geen moment verveeld!

In ieder geval een heerlijke dag gewenst! :relaxed: :+1:

5 likes

Even een mailtje gestuurd naar S&C aangezien op hun website staat dat ze alleen op de laatste zondag vd maand geopend zijn, maar wie weet.

1 like

Welke juweliers in Den Haag zijn de moeite waard? Combi met strand zou ze natuurlijk geweldig vinden. :wink: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik zou het daar niet vanaf laten hangen, maar dat is persoonlijk natuurlijk :relaxed:

1 like

Zo is het maar net!

Eventjes wat namen die me te binnen schieten: Steltman, van Willigen, Schaap&Citroen, Watch-site…

Jij komt niet uit Rotterdam.:smile:

1 like

Langs de Coolsingel is er op de dag van de marathon niet heel veel te lopen aangezien het er dan erg druk is…

Volgens mij zijn Steltman en C&S dicht op zondag. Blijft allen van Willigen en de Bijenkorf over.

Groeten
Rutger

Er is daar genoeg te lopen. Er komen hordes mensen voorbij gelopen / gestrompeld! :wink: Op kwartiertje lopen van Coolsingel heb je ook Van Willigen zitten. Op de Schiekade. Ligt niet op Marathonroute geloof ik, dus wat rustiger.

Breda heeft maar 1 mooie juwelier (Pertijs), maar die is wel meteen top. De rest van de dag lekker op de Grote Markt gaan zitten :beers:

4 likes

Dan kun je mooi een foto van je vriendin in bikini posten met een horloge om haar arm.

1 like

Als je het haalt,heel Nederland trekt morgen richting kust en Keukenhof.
Ik zou de andere kant opgaan.
Wel wat uit de richting maar Maastricht is top,zat juweliers,zowel vintage als midden-en topsegment horloges gezien daar.

3 likes

De meeste juweliers zijn echter te lui om op zondag open te gaan.

1 like

Z’n broer (van Willegen) in R’dam is ook open, heeft bovendien veel meer high end collectie