Updated - Meeting: 17 december vanaf 15:00 uur LOCATIE BEKEND, geef je op!

Even ter bevestiging en om vrij te houden in de agenda’s:

[b]de meeting is op zaterdag 17 december vanaf 15:00 uur in Utrecht

De locatie is niet alleen een hele makkelijke maar ook erg mooie. Vlak bij het station en makkelijk aan te rijden met voldoende parkeergelegenheid want het ligt niet ver van de Jaarbeurs!

We hebben van 15:00 tot 18:00 uur zelfs een eigen ruimte naast de bar van de locatie, we kunnen dus in alle rust elkaars collectie bewonderen en bespreken maar ook ongestoord onze gang gaan met de uitreiking van de limited (als je je limited komt halen is legitimatie verplicht!), eventueel de Aviator en de Monowinder en de verloting van de giveaways van Pijnenburg.

Na 18:00 uur kunnen we, bij voldoende animo, verder gaan in de bar en later zelfs nog wat eten in een restaurant of bij de Chinees in de buurt. Ik reserveer hier echter geen plaatsen voor want het is niet in te schatten of, en zo ja, hoeveel mensen willen blijven eten. Op de lokatie zijn trouwens kluisjes te huur mocht je op een gegeven moment je horloges willen wegleggen (en nee de locatie is niet in de hal van het CS).

Voor de zekerheid zal de exacte locatie alleen bekend worden gemaakt aan mensen die de intentie hebben om te komen. Ben je een bekende op Horlogeforum.nl en ik heb je adres via bijvoorbeeld de Russwatchverloting gaat dit per mail, anders stuur ik het per post naar je toe (dan heb ik ook je adres).[/b]

Als je wilt komen kun je op dit bericht reageren om aan te geven dat je komt, maar doe het dus in ieder geval even per mail naar mij: webmaster@horlogeforum.nl!

Enkele van de “evenementen” die tijdens de meeting zullen plaatshebben:

  • De uitreiking van de derde http://horloge.pagina.nl limited edition die toch weer tot een goed einde (b)lijkt (ik heb ze nog niet…) te gaan komen!

[center][/center]

  • Dennis zal een groot deel van de Collectie van Russwatch komen showen. Ik neem aan dat ze gelijk te koop zijn dus neem je portemonnee mee :smiley:

  • Pijnenburg Juweliers heeft Jörgen een doos giveaways gegeven om weg te geven/verloten op de meeting (je krijgt een nummer bij binnenkomst!)

[center][/center]

[center][/center]

  • De uitreiking van de IFH-Watchwinders Monowinder (als de winnaar onder ons is).

[center][/center]

  • Er zullen geen foto’s gemaakt worden door een fotograaf, dus neem je camera mee!

  • Vergeet ik iets? Wie weet.

Het uiteindelijke doel van de meeting is natuurlijk gewoon een gezellig samenzijn van mensen met dezelfde passie!

Je kunt (hoeft niet) natuurlijk je hele collectie, of dat deel dat je dragen kunt, meenemen om te showen en te bediscussiëren met de andere liefhebbers, ervaring uitgewisseld enz enz. De afgelopen jaren bleek dit erg gezellig te zijn!

Ik schat in dat etenstijd (18:30) zeker gehaald gaat worden en dat de meeting pas heel laat stopt kan zo maar. In ieder geval kun je nog makkelijk tot een uur of zes binnen komen wandelen. Nogmaals, op de locatie zijn kluisjes, mocht je je horloges willen opbergen.

Ik hoop jullie allemaal (weer) te zien!

Ik ben van de partij Henrik.

Zou de locatie via de mail versturen. Je weet nooit wie hier allemaal meekijkt en er zal voor genoeg geld aan horloges aanwezig zijn

Deze meeting lijkt meer op het evenement v/h jaar op horlogegebied in Nederland te gaan worden.
Spannend programma met wat er zo de laatste weken allemaal bij gekomen is.
hoop dat er in ieder geval een verslag met wat foto’s op het forum komt ?
kan er helaas zelf niet bij zijn,
Dennis, Jörgen en Henrik veel succes toegewenst,

André

Hoi Henrik,

Lijkt mij inderdaad goed om de lokatie niet via het forum bekend te maken.
Maar ik ga zeker mijn best doen om erbij te zijn!

Ik heb veel spijt dat ik er niet bij kan zijn, moet werken. :frowning:
Ik kijk wel uit naar een verslag van deze supermeting.

Die datum staat al geruime tijd gereserveerd en m’n agenda

Erg jammer maar het gaat me denk ik echt niet lukken. Leuk dat de organisatie zoveel moeite doet er iets leuks van te maken. Iedereen veel plezier gewenst en een paar leuke foto’s doen het altijd goed.
p.s. mocht ik de gelukkige Aviator winnaar zijn wil ik hem misschien wat later toch nog wel komen ophalen…

Erg jammer dat ik er niet bij aanwezig kan zijn :frowning: Na 6 uur zou ik wel aanwezig kunnen zijn. Als het programma dan nog niet is afgelopen zou ik graag aanwezig willen zijn. Kun je me op de hoogte houden van de locatie en programma Henrik?

Groet
Jürgen

Jürgen Schreef:

Erg jammer dat ik er niet bij aanwezig kan zijn
Na 6 uur zou ik wel aanwezig kunnen zijn. Als het
programma dan nog niet is afgelopen zou ik graag
aanwezig willen zijn. Kun je me op de hoogte
houden van de locatie en programma Henrik?

Groet
Jürgen

Quootje van Henrik:

In ieder geval kun je nog makkelijk tot een uur of vijf/zes binnen komen wandelen.

Gewoon komen ik en een paar andere blijven zeker hangen tot een uurtje of 21.00 misschien langer

Hè, wat jammer dat ik niet kan komen op de 17e. Ik had graag de gezichten achter de namen gezien en de collecties van de forumgenoten. Maak in ieder geval veel foto’s: ik ben benieuwd!

Deze komt helaas niet, hij kon niet aan de apparatuur komen om perfecte foto’s van horloges te maken. Dus breng je eigen toestel mee!

UPDATE : al veel aanmeldingen! Gezellig!

Nog even kortsluiten met de baas (thuis dan ;-)). Ben de afgelopen weken alleen maar aan het overwerken. Weet nog niet of ze het kan waarderen als ik zaterdag weer weg ben.
Maar als het mee zit wil ik zeker even komen kijken.

Neem je 'r toch mee? Komt ze ook eens buiten :smiley:

Ik zit volgend weekend in Duitsland, maar ik wil iedereen alvast een heel fijne dag toewensen en zie de foto’s met belangstelling tegemoet!!!

Misschien is het wel leuk om hier even te inventariseren wie allemaal gaat.
Lees hier meer van mensen die niet komen dan wel

Ik helaas niet niet , zit in de detailhandel en moet werken tot 17.00 uur.:frowning:
Wens iedereen wel veel plezier en een fijne dag.
Gr.Ralph

Zoals eerder aangegeven zal ik ook niet aanwezig zijn. Wel wens ik iedereen een hele fijne middag en avond (vorig ging ik pas tegen tienen naar huis…).

Gerwin