UPDATED: (Tag Heuer Monaco) Steve Mc Queen in da house...nu met het juist bandje!

Een zwarte leren croco staat hem ook erg goed. Heb afgelopen jaar ook even donkerblauw geprobeerd, maar op zwarte band komt de blauwe wijzerplaat het best tot zijn recht.

6 likes

Mwoah, ik vind de hele donker blauwe band juist weer mooi. M’n zwarte racer vind ik te veel contrast geven.

Zoveel mensen, zoveel wensen :slight_smile:

Prachig horloge! Ik vind de band die er nu omzit ook best wel fraai staan.

Mooi horloge! :+1:
Uit mooie tijden…dat mag in de krant! :smiley:

Grt.

2 likes

Ik vind het ook! Het originele croco bandje was een beetje versleten en hij had ook een tweede originele TH zwarte rally inbegrepen en nog gesealed in zijn verpakking…die wil ik houden. Ik had nog deze en het maakt het horloge uitzien kleiner dat het is…en het is super confortabel. Maar in iedere geval een vintage rally in al onderweg… :smile:

Dit is een goede after market replacement voor de OEM racing strap, de originele sluiting past erop

Da’s idd een mooie prijs zeg! Wellicht leuk bandje om de originele te sparen…

Inderdaad. Er staan ook straps van €20 op eBay, maar die zijn kwalitatief een heel stuk minder. Die uit de link is gewoon vergelijkbaar met OEM.

1 like

Er zijn ook goedkopere… :wink:

Ja, dat zei ik al, die zijn minder goed

Ja fatsoenlijke kwaliteit is echt belangrijk, anders doet dat teveel af aan het mooie horloge. En al zou zo’n band €100 kosten, dan nog is dat vééél goedkoper dan OEM.

Proficiat! :+1:

Met dank aan @Ko_

10 likes

Mooie combi!

1 like

Prachtig!

1 like

Staat er nou Fiat Uno op die handschoenen?

3 likes

Vet :+1:

Ahah! Dat zou supergaaf zijn…nee, zij zijn onderste boven, van de vintage lijn van OMP.

Ik wil niet moeilijk of lastig doen maar de ECHTE Steve McQueen versie heb ik in dit topic slechts 1 x gezien dus let wel ff op wanneer je oordeelt over WW of SMcQ uitvoering…

Grt. Marco

Klopt helemaal zo, die MonaKo.:kissing: Heel erg fraai!

1 like