Na de eerdere mededelingen van Swatch dat deze serie “binnenkort ook online zal worden aangeboden” (waar ik toch op aan het wachten was,) haak ik nu ook af. Dat ze maar stikken in hun voorraad straks
Ik verwacht toch wel de eersten in het blauwe gedeelte binnenkort eigenlijk.
“We advise to visit a store”
Mafkezen
Voor mij precies dit
Ik denk er hetzelfde over. Lijkt me een leuk zomerhorloge voor erbij. Maar alsof de gemiddelde werkende mens tijd heeft om dagelijks een Swatch winkel te bezoeken…
Zelfs de niet werkende mens heeft daar geen tijd voor / zin in
Interlaken geen voorraad
Mall of the Emirates… Aardige personeel. Verder geen voorraad en geen idee wanneer ze wat krijgen.
Is er afgelopen 2 weken voorraad in NL geweest?
Verneem hier van niet.
Nee. Personeel vertelde vandaag dat de laatste levering nog voor het paasweekend was. Geen idee of het al common knowledge was, maar de Neptune wordt sowieso niet geleverd ivm het afgeven van die blauwe kleurstof. Daar zijn ze dus opnieuw voor naar het productieproces aan het kijken.
Vanochtend was ik 10 minuten voor openingstijd in Rotterdam, stonden al een rij mensen voor me.
Medewerker kwam na enige tijd naar buiten om te melden dat ze voorraad hebben, in ieder geval voor iedereen in de rij. Ze wouden het ivm met de veiligheid pas verkopen als er 3 medewerkers waren. Waarschijnlijk pas in de middag.
Naam en voorkeur opgegeven en ga vanmiddag terug (gelukkig maar 5 min voor mij), maar als je van verder weg komt een beetje kansloos…
wat is vanmiddag? na de lunch, zeg 1 uur
Rotterdam werkte met een lijst. De kut kinderen hebben ze al opgehaald. Lijst is afgewerkt. Voor degene die een tripje rotterdam willen doen, blijf lekker thuis.
Mooi dat de horloge interesse bij de kids wat worst aangewakkerd door Omega uhhh ik bedoel Swatch
Mijn voorkeur was er helaas niet, kon kiezen uit een sun, earth of Pluto, maar niet helemaal mijn smaak. Sta nu op de lijst voor een mercury…
Zal vast minder lang duren dan de rolex wachtlijst
Een Moonswatch-wachtlijst, man man man. Soms verlang ik naar mijn urn.
Ook in Bioceramic?
Triest, de eerste dagen was ik enthousiast en het horloge ziet er in bepaalde kleurcombinaties ook wel leuk uit. Maar als je dit gedoe allemaal ziet en beseft dat het over een plastic quartz Swatch gaat met enkel het uiterlijk van een Omega…