Omdat de Swatch afzetmarkt beperkt blijft tot Amsterdam en Rotterdam en de rest van NL er blijkbaar minder toe doet heb ik voor mijn neefje een prachtige Seiko gemaakt van Biosteel op internet besteld.
Werkte verbazingwekkend gemakkelijk. Drukt op een paar knopjes en horloge wordt thuis bezorgd.
In Dusseldorf helaas ook geen voorraad. Zij verwachten de aankomende dagen geen voorraad, iets met problemen in Zwitserland ofzo….
Deze de was er van overtuigd dat ze wel online zouden komen in de aankomende weken/maanden.
Net een antwoord van Swatch in de mail over mijn klacht over de beschikbaarheid op te weinig locaties in NL: De OMEGA X Swatch collectie is tijdelijk niet voorradig maar de horloges zijn niet gelimiteerd en worden binnenkort weer aangevuld. De horloges zijn momenteel niet online verkrijgbaar. Er komen binnenkort echter meer aankoopmogelijkheden. We hebben hier alleen helaas nog geen concrete datum voor. Hier zal spoedig over worden gecommuniceerd.
Tja weinig zeggend, maar nog steeds dat het op meer plaatsen beschikbaar gaat komen
Hoi @amusicar , zet er even bij waar die winkels zich bevinden in Oostenrijk. Niet voor mij hoor, als ik er al 1 zou willen hebben, gewoon geduld hebben komen vanzelf. Maar er zijn er velen die er veel voor over zouden hebben oom een Moonswatch te bemachtigen en er zelfs naar Oostenrijk voor zouden rijden. En die zou je er een plezier mee doen
Ipv dat mensen naar een specifieke HF post moeten zoeken over welke steden in welk land de Moonswatch te koop zijn, lijkt het me dat mensen zelf makkelijker op de (beste bron) Swatch site kijken waar in hun vakantieland de boutiques zijn: