Geen voorraad in Rotterdam!
Het is een overhypte plastic gimmick. Ik kan mij voorstellen dat het leuk is naast je Moonswatch, maar meer ook niet.
En wat heeft dit met de actuele voorraad te maken? Dat ze er niet zijn. Dat is bekend. Meldt het maar als ze er liggen
In the galleria? Wist niet dat er een Swatch shop zat daar, ben er binnenkort weer voor werk dus goeie tip!
Thanks!
Klopt. gisteren was er voorraad. Beleid is één Moonswatch per klant.
Zeker. Bovendien is de brandstof daar een stuk goedkoper. Scheelt weer!
Weet je zeker dat je het horloge gekocht heb en niet een seat on an actual mission to mars?
Vanochtend 11:00 niks in Rotterdam.
Amsterdam ook niks
Mijn vriendin heeft vanmiddag in Edinburgh Schotland een Mission to Saturn kunnen scoren. Verder hadden ze alleen die Uranus en Venus nog. Ze hadden de andere versies niet binnengekregen.
Buiten werd ze overigens gelijk lastig gevallen en daarna nog meermaals in het centrum.
Die is echt de tofste vind ik!
Vanwege het Swatch tasje of vanwege iets anders
het Swatch tasje
Wat een wereld
Inmiddels al enkele modellen voor € 320,00 op MP
Rotterdam zojuist geen voorraad.
Dit heeft niets met het topic van doen. OT s.v.p.
Cool juist daarom. Het gave design in een simpel plastic behuizing. Hiermee kun je zorgvrij alles lekker doen zonder stil te staan bij duizenden euros om de pols. Kekke kleurtjes, heerlijk. Voor mij geen origineel meer, dit is genoeg. OT… Nu nog leverbaar
Mijn gouden tip: zorg dat je aardig bent voor de winkel medewerker, dan ineens is er voorraad
Iemand iets gehoord wanneer je via de website van Swatch weer één kan kopen?