Updates over voorraad MoonSwatch Only

Rotterdam zojuist geen voorraad.

2 likes

Dit heeft niets met het topic van doen. OT s.v.p. :wink:

1 like

Cool juist daarom. Het gave design in een simpel plastic behuizing. Hiermee kun je zorgvrij alles lekker doen zonder stil te staan bij duizenden euros om de pols. Kekke kleurtjes, heerlijk. Voor mij geen origineel meer, dit is genoeg. OT… Nu nog leverbaar

Mijn gouden tip: zorg dat je aardig bent voor de winkel medewerker, dan ineens is er voorraad :sweat_smile:

1 like

Iemand iets gehoord wanneer je via de website van Swatch weer één kan kopen?

Och je bent net te laat, ze hadden er 5000 online op voorraad maar was heel snel uitverkocht…

2 likes

Die zijn nog altijd te koop online, maar nu op MP.

Succes!

Ik weet niet wat OT betekent maar heb m verwijderd. Maar door deze reactie kan iedereen m alsnog zien :grinning:

OT ?
On topic.

1 like

Off topic :joy::joy:

1 like

Nog niet, maar ik gemaakt een notificatie bot voor online voorraad op swatch.com voor mezelf…

1 like

Hoe doe je dat als ik vragen mag :sweat_smile:

Moeilijk te krijgen Waarom niet online verkoop?

Niks mis met de sun hoor :wink: hele aardige mensen trouwens in Rotterdam en zooo meegaand en meedenkend :slight_smile: Ik vind hem in het echie trouwens veels te klein voor mijn pols… helaas en jammer. OT In Rotterdam nummer afgegeven en volgende dag een belletje gekregen, week of 3 terug

tuurlijk, hij is een klein NodeJS script beheered bij een API. Daarna notificaties sturen naar m’n telegram groep waneer voorraad is. Heeft 5 mensen in het groep, ik en 4 bros.

4 likes

Ok ik was je kwijt na “tuurlijk” :rofl:

6 likes

Vanmorgen in Rdam geweest. Inderdaad erg vriendelijk personeel. Ik was er om 5 over half 10 en was de 3e die naar de voorraad vroeg. Telefoonnummers aannemen doen ze niet (meer). Vanuit Swatch hebben ze gehoord dat de rest van de modellen on hold staan zodat ze volle bak Moonswatches kunnen produceren. Dus nog even wachten maar het komt goe. Ik wil die Mercury :unamused:

3 likes

Ach voor erbij als beater of bandenswapper is het dikke prima toch

Uhh… voor € 250?!

Dat vind ik best veel geld hoor

Ik durf hier wel mijn vraagtegens bij te zetten. Het klinkt als iets dat vooral tegen klanten gezegd om ze wat gerust te stellen. :smile: Hoe vaak hoor je wel niet van dat soort dingen vanuit AD’s die totaal niet waar blijken te zijn.

Zeker. Maar veel mensen op het forum zijn het oog met de realiteit wat verloren met horloges van duizenden euro’s per stuk. :smile:

3 likes