Updates over voorraad MoonSwatch Only

Op eerdere vertellingen van uzelf en ja als een man van middelbare leeftijd van de andere kant van de wereld ik z’n eentje naar Amsterdam zou gaan zou ik dat zeker ook vragen :wink:

Waar antwoord jij op? Berichten van @theinvisibleman zijn wegge-Rutte.

5 likes

Lucky you…

theinvisiblepost ?

1 like

Ik ook sander. Zit te twijfelen of ik een rally strap voor mijn Jupiter ga bestellen.

1 like

Vele malen beter die strap :point_up:

1 like

Hey bro, even de bot aanpassen dat ‘ie in dit topic notificaties zet over de voorraad. Thanx!

3 likes

I never thought of that! Hmm…

1 like

Dat er in Bangkok geen voorraad is en of ik dat ook zou vragen als iemand alleen naar Amsterdam gaat en dat het een aanname is dat hij er alleen is. Geen idee waarom dat nu verwijderd is

Ben je jouw suggestieve opmerking over de ‘lokale specialiteiten’ vergeten?

Die staat er toch ook nog? De vraag was waar op reageerde niet wat ik reageerde.

Welke strap is dit? Heel nice!

Prima bier daar :beer::yum:

2 likes

Vandaag een Moonswatch Mercury kunnen kopen in de Swatch winkel in Brussel.

25 likes

Als iemand nog een Moonswatch Mercury op voorraad tegenkomt en in de gelegenheid is om 1 extra mee te nemen houd ik me graag aanbevolen! Plus €50 voor de moeite :wink:

Proficiat, de Mercury is naar mijn mening “the One”!

3 likes

Bedankt. Vond deze net iets anders dan the Mission to the Moon. Leuk horloge.

1 like

Zijn er hier nog mensen die recentelijk iets hebben kunnen kopen in de Swatch store Rotterdam?

Ja, 2 weken geleden werd ik gebeld dat mijn Missio to the Moon binnen was.
En in de groepsapp waar ik in zit lees ik regelmatig dat ze weer iets hadden in Rotterdam… Het is alleen steeds minimaal en zo weer weg :thinking:

1 like

Marktplaats vol…