Updates over voorraad MoonSwatch Only

Ik vind het nog meevallen… Op die verschrikkelijk Catawiki na merk je dat de horloges er langzaam maar zeker steeds minder worden aangeboden en de prijzen ook steeds lager worden… En die (nog steeds) de hoofdprijs vragen staan er al sinds mei en april op :rofl:

Maar ik zeg je eerlijk, als ik er 1 in een straal van 10 a 15km van mijn woonplaats vind en ik het horloge voor 50 a 75 euro meer kopen dan doe ik het… Wat iedereen hier ook zegt met ‘Dan hou je het in stand dat scalpers de horloges opkopen’.

Als ik ervoor naar Amsterdam of Rotterdam voor moet rijden en daar moet parkeren dan ben ik bijna meer kwalijk tegenwoordig! :rofl:

1 like

en wat ik hoorde is dat er geen lijst meer is en ze bellen ook niet meer :open_mouth:

Klopt, ze zijn er in Rotterdam 2 weken geleden mee gestopt omdat het vanuit het hoofdkantoor aan ze was opgedragen.

1 like

Want ja, stel je voor dat je service bied aan mensen die je horloges willen dragen…
The horror …

4 likes

of flipperen. The horror …

Mocht iemand vakantie vieren in Italië en denken tijdens een dagje Verona een MoonSwatch op te kunnen pikken: gaat deze week niet meer lukken.

Wat een klucht dit. Heerlijk. Ze willen bij Swatch gewoon niet verkopen. Maf hoor. Oprecht succes aan de volhouders! :muscle:

4 likes

Lijkt er op dat ze zonder veel moeite alles wat moonswatch betreft verkopen wat er te verkopen is? :man_shrugging:

1 like

Vind sommige reacties best overdreven hier. Kan persoonlijk de hype best waarderen. Ik zelf ben nu een keer of 4 langs geweest bij de Swatch Store in Rotterdam en heb er twee kunnen scoren tot dusver. Een Venus voor een vriendin en een Mercury voor mijzelf.

Ja in het begin stonden er resellers. Maar de laatste keren heb ik leuke gesprekken gehad met mensen die ook oprecht enthousiast waren over de Moonswatch. Als vervolgens dit selectieve groepje allemaal met een Moonswatch en een glimlach de winkel uit lopen, zoals ik de laatste keer heb meegemaakt, geeft dat een top sfeer!

Respect overigens voor de medewerkers die altijd vriendelijk en beleefd zijn, ook al staan ze het grootste deel van de dag nee te verkopen.

Hier wat tips en dan spreek ik voor de winkel in Rotterdam. De leveringen vinden voornamelijk op maandag (einde van de dag) en vrijdag (einde van de dag) plaats. De grootste kans heb je dus op dinsdagochtend en zaterdagochtend. Zorg dat je iets voor openingstijd aanwezig bent, daar waar je waarschijnlijk in een clubje van 4-5 eindigt. Ongeschreven regel is uiteraard dat de persoon die er als eerst staat, ook als eerst geholpen wordt.

Vraag de medewerker om specifieke modellen, bijvoorbeeld de Moon of de Mercury. Als je vraagt of ze überhaupt iets op voorraad hebben, is het antwoord vaak nee.

Good luck!

9 likes

Zorg dat je even voor openingstijd bent, zorg dat de zon op dat moment in je rug staat en het op dat moment beslist niet regent, stel exact de juiste vraag, op de juiste manier geformuleerd. Vergeet vooral geen bos bloemen voor de immer vriendelijke verkopers bij je te hebben en zeg dat ze de hik kunnen krijgen met hun Moonswatch.
Wat een klucht om zo’n plastic ding te bemachtigen, ik hoef er in elk geval geen meer.

13 likes

Ik zou er best graag een willen, maar woon in Enschede. Het scoren van een MoonSwatch wordt door de politiek van Swatch gewoonweg onmogelijk gemaakt, want voor niks naar Amsterdam, Rotterdam of Düsseldorf rijden doe je maar ene keer. Zeer klantonvriendelijke policy om alleen in winkels aan te bieden dus. Makkelijk voor mensen die wel even makkelijk naar een shop kunnen gaan die ze verkoopt, anderen hebben nul kans.

3 likes

In de shop hebben ze ze ook niet.
In Amsterdam hangt een vies A4tje dat ze niet leverbaar zijn op dit moment en dat er geen sprake is van een limited edition.

2 likes

Maar wat ik bedoel dat ze alleen via de shops worden uitgeleverd en dat je er vroeg bij moet zijn om iets van de mogelijk beperkte voorraad te kunnen kopen. Voor mensen die niet in de Randstad wonen is dat niet te doen.

2 likes

Ook als je in de buurt woont is het niet te doen.

1 like

Maar dan rijd je in ieder geval niet voor niks 150 km of meer. En maak je geen kosten.

Wat een ongelooflijke kneuzen. Vertel je klanten hoe het wel zit.

Jip jij en de rest van de wereld

Politiek ?

Weet je zeker dat je wel van dat onvriendelijke bedrijf dus nog iets wil kopen ?

Precies dat !
Swatch heeft een stunt uitgehaald en doel bereikt hun naam staat weer op de kaart. ooit zei een wijs iemand eens …
cd81611c-d922-4412-a4c1-2169db9d6d68_text

Drama is echt overbodig, ik wilde er ook graag een, maar nu is de hype voorbij en heeft Swatch zijn shit nog steeds niet op orde. Prima dan toch niet geef ik mijn geld lekker elders uit !
Joe Joe

bram-krikke-tv-kantine

2 likes

Je zal in zo’n shop werken. :crazy_face:

1 like

Politiek? Ja de verkoop politiek die Swatch heeft gekozen voor de MoonSwatch.
En ik vraag me inderdaad af of ik bij zo’n bedrijf nog wel wil kopen.
Met drama heeft dit te niks maken.

Jongens wat een gejank. Dat ze de beschikbare horloges niet online aanbieden zal ook zijn redenen hebben? Snipers, bots, dat soort dingen?

Het is helemaal niet moeilijk om een MoonSwatch te bekomen als je die wil:

.
.
.
.
.
heb een beetje geduld.

.
.
.

Producties zijn nu eenmaal gelimiteerd door fysieke omstandigheden, zeker in deze tijden.
Personeel
Machines
Onderdelen
Transport

Had Swatch de huidige vraag kunnen inschatten na hun (zover ik weet uitsluitend) online campagne?
Ik denk het oprecht van niet.
En zelfs als je na startschot van de campagne merkt dat je op een treintje beland bent, hoe ga je dat zo snel opvangen?

Het zullen hier wel allemaal knappe COO’s en CEO’s zijn als ze het zoveel beter weten hoe te doen.

Die boosheid wanneer instant gratificatie van hebzucht niet kan gestild worden is me echt te frappant soms.

6 likes