Updates over voorraad MoonSwatch Only

Big Indian says Uch taalgebruik.

1 like

Zo beter? :man_shrugging:

Ben op deze warme dagen bezig om een Revell bouwpakket (eergisteren op m’n verjaardag gekregen) aan te passen, om er een gouden Omega astronaut van te maken voor in m’n horloge vitrine, zo’n ā€œplasticā€ Moonswatch zou daar wel erg leuk bij staan. Misschien in de toekomst toch een Moonswatch danšŸ˜€.

Het resultaat tot nu toe, een ā€œMotip spuitbus goudā€ kreeg ik er bij. Als het gereed is en er is ook een Moonswatch, zal ik het resultaat wel laten zien.

15 likes

Alsnog gefeliciteerd, Hans!
Leuk idee! :+1:

2 likes

Dank je wel!

1 like

Sorry, maar je kunt tegenwoordig ook niks meer plaatsen zonder meteen de wind van voren te krijgen. Het enige wat ik zeg is dat het beleid van Swatch de mensen die in of vlakbij de steden wonen waar de shops zitten bevoordelen met hun distributie. Gejank is dit zeker niet en drama al helemaal niet.
En dan beschuldigd worden van hebzucht. Pffff

1 like

Nou … laat ik het constructief houden … maar lees voor de zekerheid morgen je post nog eens door (dan is het geen 30 graden meer) en kijk eens of je dan nog dezelfde mening hebt.

En ja ik had ook graag mijn MoonSwatch per Interwebs gekocht. Als je even terug leest kunt u zien hoeveel Swatches ik al in mijn collectie heb (hint zijn er meer dan 50).
Vind ik Swatch nu een k*t merk … nee hoor het is wat het is en die moonswatch gaat er echt ooit wel een keertje komen (en anders ook maar niet).

2 likes

Het is niet persoonlijk, misschien scheer ik te veel genuanceerde reacties over 1 kam, maar het is toch het gevoel dat ik krijg als ik de ā€˜gefrustreerde’ (juist, toch?) berichten lees.

Ik vind het ook heel jammer dat ik er nog geen heb, maar denk niet dat ik Swatch of ā€˜hun politiek’ daar iets kan in kwalijk nemen.

ps hebzucht op zich vind ik ook geen probleem, alleen de normalisatie naar onmiddellijke materialisatie ervan gaat me soms sneller dan me lief is.

1 like

Alsnog gefeliciteerd Hans!

1 like

Gefeliciteerd nog!

1 like

Niet gefrustreerd, maar 2x langsgeweest in Dusseldorf toen ik er moest zijn. En een keer in Vegas toen ik vakantie had.
Maar het gaat mij er om dat ik het niet oke vind dat Swatch niet wil meewerken om mensen die wat verder weg wonen in te lichten over de te verwachten leveringen. Voila. Meer is het niet. Meer woorden wil ik er niet aan vuil maken.
Maar om als jankende dramamaker die bovendien gefrustreerd is en hebzuchtig, gaat mij voor een forum veel te ver. Er worden aannames gedaan die nergens uit te destilleren zijn. Maar goed.

2 likes

Mijn excuses dan heb ik het wat ongenuanceerd gelezen wellicht. Laat ik de schuld op de warmte schuiven :sweat_smile:

Excuses aanvaard

Online aanbieden op basis van pre-order. Via de bevestigingsmail vervolgens een reƫle datum van verzending vermelden. Is dat zo ingewikkeld? Nee. Swatch moet namelijk haar produktie toch plannen, en is dan ook de enige die hier iets feitelijks over kan zeggen.
Veel eerlijker en transparanter.

Graag gedaan

3 likes

Voor een microbrand zal dat werken maar in deze aantallen… I have my doubts.

Doen andere grote merken dit?

Dank je wel!

Dank je wel!

Hebben jullie dezelfde frustraties met betrekking tot Rolex? Of noemen we het dan ineens ā€˜exclusiviteit’?

Ik kan je vertellen… het verkrijgen van twee Moonswatches voor retail was een fluitje van een cent in vergelijking met m’n Explorer 2 die ik retail heb gekocht.

Is dat niet hetgeen wat juist interesse opwekt en dient als marketing tool? Het creĆ«ren van hypes en schaarsten. Iets wat bekende horlogemerken al jaren doen…

Nu is het Swatch (notabene) ook gelukt met een horloge van €250,- en vinden mensen het ineens een kutbedrijf.

Ik kan niets anders zeggen dan: petje af!
Zie bijvoorbeeld een Casio niet zo snel iets van gelijke proportie bereiken.

Gewoon geduld hebben joh. Over een jaar staan ze op marktplaats voor €150,-.

3 likes

Over een jaar zijn ze allemaal stuk en liggen ze in de vuilnisbak.

7 likes

:joy:

.
.
.
En nog een jaar later worden stortplaatsen afgezocht naar onderdelen omdat een werkend exemplaar 25000 euro doet op Chrono.

1 like

Verwacht ook niets anders voor €250 euro :joy: