Flik flak maakt anders top horloges voor nog geen 50 euro
Swatch staat ook niet perse bekend om hun onbetrouwbaarheid toch?
Eigenlijk best erg want er zijn genoeg goede kwalitatieve horloges te vinden voor dat geld.
Nee blijkbaar begrijp je er weinig van.
Rolex schroeft jaarlijks de productie op met 5% (maximaal haalbaar ivm personeelstekorten, aangezien er nog steeds veel handwerk nodig is) maar de vraag neemt jaarlijks met 20% toe.
Wat nou creeren van schaarsten.
Iedereen schreeuwt maar wat, zonder zich er in te verdiepen, terwijl er talloze artikelen over verschijnen van mensen die de situatie bij Rolex met eigen ogen hebben mogen aanschouwen.
Mooi he?
Nog steeds gehyped? Misschien, maar denk ik een mooi dingetje voor âŹ250.
Op mân reis in het VS, heb ik vijf (5!) moonswatches gekocht; 2 in San Francisco en 3 in Las Vegas. 2 voor ik, 1 voor mân vrouw, en 2 voor mân vaderâŠnix te verkopen Vegas dagelijks inchecken en 3 out of 4 dagen, hebben zij gelimited voorraad. Voorraad komt bijna dagelijks in het VS - â1 day air from Switzerlandâ zegt de Las Vegas medewerker. Nogmaals 10 t/m 50 stuk per vracht. Denk ik zelfde hier.
Excuses voor mân NederlandsâŠ
Het Omega merkje voor 250,- spreekt toch aan.
Mooi en leuk dat er zo een nieuwe groep mensen in aanraking met horloges komt!
Pas op voor marktplaats, inmiddels veel replica horloges in omloop, waarbij lang niet altijd aangegeven is dat het neppers zijn.
Zelf helaas ook slachtoffer hiervan. Na het wederom missen van een levering (5x op een dag langs winkel geweest, blijkt tussen bezoek 4 en 5 een levering geweest te zijn die in een uurtje uitverkocht was) als alternatief maar via Marktplaats een Mars gekocht voor 300 euro. Kleine premium leek me inderdaad acceptabel.
Bij aankomst zag het horloge en de doos er netjes uit. Kort daarna viel me op dat de rechter sub dial niet normaal functioneert. Deze bewoog zeer langzaam en vormt geen onderdeel van de chronograaf functie.
Bij nadere inspectie zag ik ook dat het omega logo op de band niet zo scherp is als het origineel en dat het zwarte deel van de wijzers veel langer is dan gebruikelijk.
Ik heb dit doorgegeven aan de verkoper (16 jaar lid, vrijwel alleen 5-sterren reviews), nog geen reactie gehad. Als hij vandaag geen contact opneemt en het netjes oplost (mocht hij de beste intenties hebben gehad), zal ik alle gegevens die ik van 'm heb hier vermelden en contact opnemen met marktplaats en politie. Hij heeft overigens momenteel geen andere advertenties online staan.
Deze heb ik ontvangen:
Ter referentie, het origineel:
En uit een andere advertentie (niet de betreffende verkoper) meer informatie mbt de sub dial:
Heel vervelend voor je maar bovenstaande zou ik maar niet doen als ik jou was. Wordt niet op prijs gesteld. Regel het met MP en politie.
Bedankt voor je reactie, maar het lijkt me toch handig als men weet welke verkoper het betreft?
Je mag hier geen NAW gegevens van personen plaatsen.
Niet mijn regels hĂš vriend!
Username op MP lijkt me toch netjes voor andere forum leden, maar als je graag zelf proefondervindelijk er achter komt: be my guest
Had ik maar zoveel gegevens
Vervelend voor je.
Oplichters die over de rug van een liefhebber hun zakken vullen. En wellicht wist deze verkoper het inderdaad niet. Als ik zo de fotoâs vergelijk is die fake behoorlijk geslaagd. Eerder al wel andere gezien uit China waarvan het vrij goed zichtbaar was.
Ik hoop dat de verkoper het oplost.
Dank, ja dat viel me ook op inderdaad. Was op de foto op MP (horloge in doosje) nauwelijks tot niet zichtbaar. Hopelijk geeft mijn foto wel wat meer aanwijzingen voor mede liefhebbers om scherp op te zijn.
Heb dit zeg gehad met AirPods, toch vervelend. Achteraf was er altijd wel ergens red flag.
Ja klopt, achteraf zeker. Ontzettend balen!
Bedankt voor de tip. I know. Daarom vroeg ik om een foto van het bonnetje en een korte video via de app.
Chrono wijzer rechts staat scheef en ben langs Swatch Utrecht geweest. Krijg morgen een nieuwe
Top, heb je slim gedaan. Mijn verkoper zei dat hij 'm cadeau had gekregen. Video niet over nagedacht, moet zeggen dat ik ook niet wist van de rechter sub dial.